Note fondée sur 296 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Nancy, France
Publié le 29 août 2011 sur Hotels
le concept des ''Candlewood'' est intéressant.
On fait sa lessive gratuitement, un bon point. Moins sympa, le ménage fait une fois par semaine. Autrement dit, si vous restez deux jours, vous rentrerez avec la chambre telle que vous l'avez laissée au matin. Ca surprend un peu...
Bonne note générale sur l'équipement et le confort. Personnel aimable et disponible. Je recommande.
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
The staff were extremely friendly and accommodating. The kitchenette was nice, with a full fridge. The beds were comfortable, and the room was clean. I would stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay. We are happy you enjoyed your stay. Keep us in mind when back in our area.
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay at our hotel. We appreciate your business and feedback.
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Clean And Quiet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay. Your feedback is really appreciated.
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay. Your feedback is very important to us.
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
It’s on the outskirts of town. Be prepared for that. Also I felt it was too pricey for being that far out of downtown. Not walkable. The property itself is clean and nice. Room was very clean and decent. Staff was nice. But for the price I’d expect it to be downtown.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Was traveling across colorado and Craig was just a stop over. My room smelled of BO and could not get rid of. Staff seemed to not care. If the hotel is full of local contractors when they vacate the room should be deep cleaned - or anytime deeper effort to ensure the new guest gets what they paid for. Didn't seem to care and was so surprised this was part of the IGH group of hotels.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking the time to complete a survey.
par un voyageur
Thank heavens for paying somewhat more
Publié le 2 août 2024 sur HotelsI'd booked a less expensive hotel because the rating on another site looked decent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay. Your feedback is very important to us. We appreciate your business.
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us.