Note fondée sur 287 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par sam, Gestion de l’hôtel
Dear WENDI,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,Sam S. General ManagerBest Western Butner Creedmoor Inn
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
It was nice
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Very satisfied with the overall experience.
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Will stay again!!!
Publié le 6 août 2024 sur HotelsGreat stay, great service.. the only complaint I have is the bed is a bit harder than I would have liked but otherwise it was great. The pool looked great.
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Room smelled like mildew, no AC in the halls. Breakfast was great and room service cleaning was great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Sam, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.