Note fondée sur 25 évaluations de clients

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3,8 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 août 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
Hotel, personal,umgebung alles suppi aber warum Parkplaz muss gäste bezahlen und erste Tag ich bin erste um 18 00 uhr gekommen und am diese Tag auch bezahlen unlogisch
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par Hotel Mediteran Management, Gestion de l’hôtel
Lieber Gast,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Es tut uns nur leid, dass wir mit dem Parken unzufrieden waren.Vielen Dank für Ihren Besuch und hoffentlich bis bald wieder!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2024 sur Expedia
I wish I was told about car parking charge at checking in. Coffee from coffee machine was terrible, probably instant coffee used? When asking for pool towels be ready to pay 5€ a day per towel, never before had that happened.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Hotel Mediteran Management, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs. Tralic,Thank you for having taken your time to provide us with your valuable feedback relating to your stay with us. We are sincerely concerned and apologise that we fell short on your expectations in some area. Your helpful comments are much appreciated, and your feedback will help us to continually improve the standard of facilities and services offered to all our guests. Looking forward to meeting you again.Best regards,
3 sur 5
par un voyageur

Too much waiting at the reception

Publié le 2 mai 2024 sur Hotels
Hotel was with accesiblecconditions.But at the reception we wait too much to thei checking about our reservation.It was no good and no proffesional.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2024 par Hotel Mediteran Management, Gestion de l’hôtel
Dear Mr., Thank you for taking your time to leave a review. Apologies for the technical problems during check in. Your feedback means a lot to us as it helps us to improve. We look forward welcoming you back to the hotel Mediteran in the near future. Best regards
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 avr. 2024 sur Expedia
Personale gentile, colazione media. Ci hanno cambiato la camera per un problema di cui non si erano accorti.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2024 par Hotel Mediteran Management, Gestion de l’hôtel
Caro signora,Voi ringraziammo per il Vostro commento. Perché il nostro obiettivo e un ospite felice speriamo che a la prossima volta quando venite a l’hotel ci prenderemo cura dale cose che avete detto.Guardiamo con impazienza di rivedervi pronto e ci salutiamo.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 sept. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 août 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2023 sur Expedia
5/10
4 sur 5
par un voyageur

ocean view

Publié le 11 juin 2023 sur Hotels
had room with balcony and a great view
5 sur 5
par un voyageur

Beautiful views of sea and Split.

Publié le 4 mai 2023 sur Hotels
Very clean with pleasant and modern furnishings.