Note fondée sur 40 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 6 juill. 2021 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 2 juin 2021 sur Hotels
El lugar no era como lo esperaba las instalaciones algo deterioradas y poca referencia de los utensilios brindados
par un voyageur
Publié le 8 nov. 2020 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 16 oct. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 janv. 2020 sur Expedia
The full breakfast was a little on the light side, but the variety and presentation was fine.
The one thing I didn't like was that the price I had to pay at the desk was $3 higher than the agreed price on Expedia. I wasn't in the mood to quibble, but it's not a good business practice to tack on a few extra dollars at the last minute.
par un voyageur
Publié le 7 déc. 2019 sur Expedia
The noise. I coud not sleep because of the music and the noisy people
par un voyageur
Publié le 2 juill. 2019 sur Hotels
Room was very nice. Staff were helpful and polite. There was no heat, so room was cold. The hot water in the shower only lasted 5 minutes. They were in the process of remodeling and upgrades, so I suspect that things will only get better.
par un voyageur
Publié le 14 juin 2019 sur Hotels
Me imaginé una habitación mas grande, pero bien
par un voyageur
Gracias hotel Nass
Publié le 7 janv. 2019 sur HotelsLa atención fue lo máximo. Los chicos que atendieron nos trataron tipo 5 estrellas. Rosmarie es grandiosa en atención al público. El hotel cómodo y cercano a lugares turísticos y comerciales. Sí volveremos
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2019 par LC, Gestion de l’hôtel
Muchas gracias
Cada día tratamos de ser mejores
par un voyageur
Great
Publié le 26 déc. 2018 sur HotelsIt was amazing. Excellent service, very nice people. Would love to stay there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 janv. 2019 par GP, Gestion de l’hôtel
thanks very much