Note fondée sur 134 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Bed had gross stains. Yellow stains running down restroom wall. Just a gross place to stay.
par un voyageur
Publié le 3 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
By pass it if you can.
Publié le 15 juill. 2024 sur HotelsThis place has obviously had better days. The lock on the door was broken, the carpets were sticky, and it reeked of smoke. I ended up leaving and driving on down the road to stay in another town.
par un voyageur
Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 28 mai 2024 sur Expedia
par un voyageur de Houston
Publié le 15 avr. 2024 sur Expedia
I requested a non-smoking room - during check in she repeatedly told me there was no smoking. I advised her I did not smoke yet she continued to say “if you smoke please step outside” to which I again responded I do not smoke! Once in the room there were baby roaches on the bed - I was there for work and just needed a hot shower and some rest. But I definitely would NOT recommend staying here! The reviews are done by the same person so that should’ve been my “red flag”!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2024 par MANAGER, Gestion de l’hôtel
we have to tell every guest for no smoking when they sign no smoking paper and we apologize for incident happen with you welcome again thank you
par un voyageur
Publié le 13 mars 2024 sur Expedia
The owners were very friendly. Our room was clean and we got a good night sleep for our travels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par URVI PATEL, Gestion de l’hôtel
THANK YOU SO MUCH FOR GIVE US GOOD RAITING AND REVIEW . I HOPE SEE YOU SOON THANKS AGAIN.
par un voyageur
Bad
Publié le 25 févr. 2024 sur HotelsHorrible people. Horrible hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2024 par MANAGER, Gestion de l’hôtel
SORRY FOR INCONVENIENCE WELCOME AGAIN THANK YOU
par un voyageur
Publié le 5 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2024 par URVI PATEL, Gestion de l’hôtel
THANK YOU MR. JAMES FOR GIVING FULL RAITING.I HOPE SEE YOU SOON THANKS AGAIN