Note fondée sur 460 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Oakland
Publié le 9 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2024 par Susan, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We are glad you enjoyed your stay with us!
par un voyageur de Oakland
Publié le 8 sept. 2024
I don't know, but the bathroom floor did not look or feel clean I had to wear my sandals just to be sure. The bathroom itself was clean, just the floor looked very grimely
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2024 par Susan, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! I will forward your review to our housekeeping manager.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2024 par Susan, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We are glad you enjoyed your stay with us!
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2024 par Susan, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We are glad you enjoyed your stay with us!
par un voyageur de Murphy
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
The room was very clean and the bed was comfortable. Cold AC. Breakfast is okay. The worst thing about the stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Susan, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024 sur Expedia
We had an issue with our Expedia booking, but the staff member at the front desk (I cannot remember her name) went above and beyond to remedy the situation before we arrived. Great customer service!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Lindsey, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are happy to hear that your reservation issue was resolved by one of our great employees!
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Susan, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback!
par un voyageur de Marion
Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
My room was comfortable. The bed was great. The only thing I did not like was the air conditioner had a strong odor of being “musty”.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Lindsey, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We will have our maintenance team look into this and resolve the issue.
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
After three attempts at different rooms, we finally were settled into a room that had been cleaned. Not thoroughly I might add. The breakfast was absolutely horrid. Cold, powdered eggs. Cold oatmeal. The food was inedible and we left to go enjoy a nice breakfast elsewhere.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Lindsey, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We do apologize for the inconvenience of your check in process when it comes to your room. We will get with our housekeeping/Kitchen department to make sure this does not happen again.
par un voyageur
Publié le 14 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par Lindsey, Gestion de l’hôtel
We are sorry to see such a low score from one of our valued guests. Please feel free to let us know what was wrong with your stay so we are able to correct it.