Note fondée sur 18 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
60 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par GERARD de FORT DE FRANCE

Adresse à oublier

Publié le 5 janv. 2016 sur Hotels
Contrairement à l'aspect plutôt flatteur des photos affichés sur le site, l' hôtel semble vieux avec un sentiment de saleté. Le trajet en taxi semble très long et la famille a eu l'impression qu'il y a plus que les 30 kms annoncés. L'hôtel est très bruyant, avec énormément de clients qui hurlent ds les couloirs. La couleur jaunâtre de l'eau de la piscine ne motive pas pour un bain que l'on espérait .... d'ailleurs, des clients de l'hôtel se baignaient tout habillés.Pt déjeuner peu engageant, la famille n'a quasiment rien mangé. MAUVAISE ADRESSE .... à ne pas recommander ....
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 déc. 2021 sur Hotels
小虫が多いですがいったってきれいです。
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 déc. 2021 sur Expedia
小虫いたりシャワーカーテンなし。 シャワー浴びるとトイレが使用出来ない。
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2019 sur Expedia
The room is spacious, but the bathroom is a little small. The shower head is fitted right in front of the door and there is no space for a curtain to separate the toilet bowl from the shower. The sink is also small.
5 sur 5
par un voyageur de Singapore

Publié le 18 févr. 2019 sur Expedia
From 16 to 18 February 2019, it was another wonderful stay in Sahid Mutiara Hotel in Karawaci. Truly, Ms Gita showed her wonderful and sincere smile jovially when she saw me. A feeling made me (and you) felt like you had returned home. All other staffs were polite too. My 3 friends told me they had enjoyed their stay in this hotel as they like the room cleanliness, good restaurant food and many others. We stayed in Room 610 and 612. I definitely will return to Sahid Mutiara Hotel again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2019 par Hando (Reservation), Gestion de l’hôtel
Thank you very much for the compliment Mr. Chung Kun Ng. Looking forward to see you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 févr. 2019 sur Expedia
From 16 to 18 February 2019, it was another wonderful stay in Sahid Mutiara Hotel in Karawaci. Truly, Ms Gita showed her wonderful and sincere smile when she saw me. A feeling made me (and you) felt like you had returned home. All other staffs were polite too. My 3 friends told me they had enjoyed their stay in this hotel as they like the room cleanliness, good restaurant food and many others. We stayed in Room 610 and 612. I definitely will return to Sahid Mutiara Hotel again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2019 par Hando, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at Sahid Mutiara Karawaci and taking the time to write your nice experiencein our hotel at Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 déc. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 déc. 2018 par Hando, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review Mr. Jung
4 sur 5
par un voyageur

タンゲラン市内でもコスパの良いホテル

Publié le 14 août 2018 sur Expedia
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur de Singapore

Wonder Time

Publié le 27 mars 2018 sur Expedia
I returned Paragonbiz Hotel on 25 March 2018. It was an wonderful time I had as I met Ms Gita, beautiful young staff, again. Ms Gita shared her sincere concern for my mother. My mother had been hospitalized more than 8 weeks. I truly appreciated her kind caring. Ms Gita still gave me her charming smile... I am giving my thank you to her. Despite my short stay in this hotel, nevertheless to mention, Paragonbiz Hotel always maintain a high level of room cleanliness with good functionality of facilities. In the restaurant, ground floor, there dinning environment was perfect with many young waiters and waitresses servicing professionally... especially Ms Vina. Paragonbiz Hotel is a place I would always return.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2018 par Hando Whahana, Gestion de l’hôtel
Dear Ng Chung Kun, Warm regard from ParagonBiz Hotel Karawaci.. Thank you very much for your kind compliment.
3 sur 5
par un voyageur de canada

Publié le 15 janv. 2018 sur Expedia
Mouldy sink, I asked them to clean it but never happen. The breakfast need more variety.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2018 par Hando, Gestion de l’hôtel
We do apologize for the inconvenience, we will follow up the issues. Thank you.