Note fondée sur 392 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Decevant !

Publié le 15 déc. 2023 sur Hotels
So disappointing!! We donnot recommend it at all! No one at the reception. We waited 10mins outside in the cold until someone opened (it was 8pm and not the middle of the night!) Super cold in the room, not so clean. The toilet flush didn’t work (you needed to push 5 times for it to work). The shower was clogged. The hot water and heating are available only at specific hours. There is a hair dryer in the bathroom but it also didn’t work (and it was freezing so good way to catch a cold). Nobody at the reception ever (so you can’t even complain to anyone!!) It was written breakfast starts at 7am but there was nothing at that time and still no reception to complain about it. We paid for the breakfast and didn’t get one. I call it stealing. They don’t change towels everyday and they don’t clean. Only making the beds. The location is good but take into consideration that it’s in a high street so you need to go up a lot to get to the hotel. Overall: bad experience!! Way way way too expensive for what it’s worth. There are better hotels for better prices (even hostel).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2023 par Nohelia Tecse, Gestion de l’hôtel
Dear Customer,We sincerely regret to hear about your experience in our hotel and we appreciate you sharing your comments. We would like to clarify some points such as the dryer in the bathroom which we checked and it does work properly, regarding the hot water and heating, we understand the importance of these services and we would like to inform you that they are usually available during most of the day and it does not generate problems to our customers. Regarding the breakfast that is included in the reservations, this starts at 7 am until 10am, but we understand that some guests may have specific schedules and in these cases we will offer options such as our Box Breakfast for those who leave before 7 am which is requested a day before and in this case the clients did not request it. A previous inspection of the room is done before the client check-in so the room is not dirty when the client arrives, regarding the cleaning of the room this is done every day in which a general cleaning of the room and beds is done, towels are changed when they are wet or dirty.We are located 1 block and a half from the Plaza de Armas and there are no stairs to climb to get to the Hotel.Kind RegardsNohelia Tecse
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2019 sur Expedia
Hotel dans le stye colonial, très agréable et chaleureux, calme, à proximité de la place des Armes. Les chambres sont agencées avec goût. Le personnel est accueillant. Le top, le petit déjeuner copieux dans une salle donnant sur les toits de Cusco.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2019 par Arthur, Gestion de l’hôtel
Dear Alain, Thank you for taking the time to submit an online score regarding your experience at the Hotel Arqueologo Cusco. We hope to have the pleasure of welcoming you back to Hotel Arqueologo on your next visit. Kind regards, Arthur Front Desk
4 sur 5
par un voyageur

Super séjour

Publié le 30 juin 2019 sur Hotels
Super hôtel à proximité de la place d'armes. Nombreux conseils, petit déj agréable. Chambre confortable, au calme. Parfait pour s'acclimater à l'altitude.
5 sur 5
par un voyageur

PAUSE TRES AGREABLE

Publié le 19 mai 2019 sur Hotels
Très bon accueil. Emplacement idéal au calme tout en étant à moins de 10 minutes à pieds du centre ville.Séjour en mai nous avons été surclassé Merci à l'équipe !! Possibilité de laisser ses valises plusieurs jours pour visiter léger le MACHU PICCHU et la Vallée Sacrée.
1 sur 5
par Arnaud de Paris

VOLEUR !!!

Publié le 24 août 2015 sur Hotels
Bonjour, Pendant que nous étions a table, nous nous sommes fait volé tous notre argent liquide au fond de nos sacs ! Le personnel de l'hotel était bel et bien dans l'histoire car le voleur savait exactement a quelle heure nous mangions !! Quand nous nous sommes rendu compte le lendemain après que nous nous étions fait volé, nous avons prévenu tout le personnel de l'hotel mais aucune aide de leur part !
4 sur 5
par Jeremy de Paris

Repos et othentique

Publié le 15 août 2015 sur Hotels
Nous étions en route pour le machu pichou , nous avons décidés de faire une pause dans ce super hôtel ou l'accueil est la qualité de service sont irréprochable. Pensez à bien vous couvrir par contre il fait froid dans la ville et petit point noir un peu dans la chambre
5 sur 5
par Marc

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 avr. 2015 sur Hotels
3 sur 5
par David

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 mars 2015 sur Hotels
5 sur 5
par Nito de Paris

Très bien - mais attention au wifi

Publié le 15 avr. 2013 sur Hotels
Tout parfait sauf la connexion wifi qui n'était pas a la hauteur du reste des prestations de l'hôtel