Note fondée sur 43 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
77 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2017 sur Expedia
Hotel neuf. Tout etait tres propre. Situe a environ 12 min de la place d'armes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2017 par Famille Asiri =), Gestion de l’hôtel
Cher Client: Merci pour votre excellente note et les commentaires, nous sommes heureux d'avoir fait partie de leur expérience. Passez une bonne journée. Cordialement,
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 oct. 2016 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

El mejor lugar, muy cerca del centro

Publié le 13 sept. 2018 sur Hotels
Un lugar tranquilo, con todos los servicios para descansar, la atención del personal es maravillosa. Te hacen sentir en casa. Todos sus espacios impecables y el servicio a la habitación es rápida!
5 sur 5
par un voyageur de Albuquerque

Publié le 7 juin 2018 sur Expedia
This hotel is in a quiet, residencial neighborhood about a 15-minute walk from the Plaza de Armas. It was completed in the past two years and is a nice, modern hotel. The price is good, the hotel is extremely clean, and it seems the hotel has yet to be discovered. We were pleased we found this place and spent two nights here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2018 par Asiri family =), Gestion de l’hôtel
We appreciate you have shared your comments about your recent stay with us, We are so happy to know we could exceed your expectations with a memorable stay.
4 sur 5
par un voyageur de California, USA

Publié le 25 mai 2018 sur Expedia
Best place we stayed during our vacation in Cuzco, I only wish it was closer to La Plaza de Armas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2018 par Asiri family =), Gestion de l’hôtel
It is a real pleasure to read you comments about your recent stay with us at the Asisi Cascada del Inca Cusco. If you come back to Cusco some day we would love to have you as a guest again.
4 sur 5
par un voyageur

Nice place, value for money

Publié le 22 mai 2018 sur Hotels
The people in reception were very serviceminded. We had to check out early, they prepared the food packages for us. We had to ask for hot water for shower.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2018 par Rosa Linda, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
4 sur 5
par un voyageur

New hotel

Publié le 11 janv. 2018 sur Hotels
New hotel with helpful staff. Basic breakfast. Wifi weak at upper floor
4 sur 5
par VALENTINA

Chile

Publié le 2 oct. 2017 sur Hotels
Algunos dias no salia agua caliente, un dia no nos dejaron shampoo y toallas, la calefacción la cobran aparte. Las personas son muy amorosas.
5 sur 5
par Alan

This is the best hotel in Cusco for the price.

Publié le 26 août 2017 sur Hotels
Great location close to all city of Cusco. In safe area. Clean. Staff are very outstanding. Affordable rates. Very helpful. We hope to stay there again
4 sur 5
par Georg

Cusco experience

Publié le 16 juin 2017 sur Hotels
ideal location with walking distance to local opportunities. A bit skimpy on towels and supplies. Very loud interior (echoing sounds from floors above and below. Breakfast leaves something to be desired.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2017 par Asiri Cascada del Inka, Gestion de l’hôtel
629/5000 Dear guest: It is a pleasure to receive your kind comments, for us it represents the best detail of continuous improvement. We are pleased to know that the location of our hotel gave you access to the historic center and San Blas neighborhood, the most representative of the city and many places of interest. Thanks for comment. We are sorry for the noise issue, which is sometimes filtered, however, from now on we will have the option of selling a few earplugs for a better rest. Thank you again for the evaluation of your experience, we hope you are very well. Best regard, Asiri family =)