Note fondée sur 494 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 30 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Reservation center Torre Dorada Hotel Cusco-Peru, Gestion de l’hôtel
Dear, on behalf of the entire team of collaborators at Hotel Torre Dorada Cusco, we hope you enjoyed your stay in our facilities. We hope to welcome you some other time.
par un voyageur
Publié le 8 mai 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 6 août 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2021 par Aldo López, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your comment that will help us improve
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de Montréal
Service 5 étoiles
Publié le 18 juill. 2016 sur Expedia
Pour : Service impeccable. Bons petits déjeuner. Bouteilles d'eau à l'accueil. Petits chocolats pour la nuit. Chauffage d'appoint.
Contre : Prises de courant dans certaines chambres.
Emplacement : Rien! Voilà le problème!!!!
Accueil et service d'un hôtel 5 étoiles pour le prix d'une 3,5. (C'est peut-être le fait que ce soit à Cusco que ce soit aussi cher)
Service de taxi à l'arrivée et au départ facilement accessible et gratuit. Personnel toujours disponible et avenant cherchant à combler vos besoins. Bons petits déjeuners. Service de taxis (à vos frais) pour vos déplacements. Ils prêtent même des cellulaires gratuitement pour les rejoindre pour ces derniers.
Voici la raison de la note non parfaite. Cet hôtel est vraiment très mal situé et vous vous retrouvez coincé à passer la journée entière en ville ou dans les taxis. L'un comme l'autre, ca devient penible. Personnellement, cela m'a tellement embêté au point que je ne choisirai plus un hôtel aussi loin. Il y avait aussi ces chiens errants qui jappent une bonne partie de la nuit. Mais dans l'ensemble l'hôtel était très bien... s'il pouvait être situé près de la Plaza de Armas.
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de montreal
Hôtel pratique loin du centre
Publié le 22 févr. 2016 sur Expedia
Pour : Salle à manger
Personnl
Contre : Lit
Emplacement : Loin du çentre
Bon personnel
Bonne prise en charge
Petit déjeuner en retard
Bonne idée de transférer sans frais et manîere fiable à la gare
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
I had a wonderful stay here. The staff were amazing. The breakfast is great and they even held my luggage when I did the Machu Picchu for day hiking and then I had one more stay after that we definitely recommend this to my friends. This place was amazing little far from downtown, 8Sol and you have a cab downtown
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Torre Dorada, Gestion de l’hôtel
Thank you for your comment! We are glad to know that your experience was positive.
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
Very nice hotel and a clean place to stay. It felt very upscale and was in a great location. I would definitely recommend staying here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2024 par Torre Dorada, Gestion de l’hôtel
Thank you for your comment! We are glad to know that your experience was positive.
par un voyageur
Just dont
Publié le 1 oct. 2024 sur Hotelspositive points: the lady at breakfast was very attentive and polite. they provided sweetener for my mother to use at breakfast, since she is diabetic and there was none on the first day. the hotel is very clean and the beds are comfortable.
Negative points: My problem with them started when I made the reservation and since it was non-refundable I had to continue. I booked a triple room, but for some strange reason it only included 2 and I had to pay an extra. Ok, so far it could be a problem with the platform too. I contacted them and they charged me a very high amount to add the third person. So I went back to the platform and booked a single room, which would be the same price and I would have more privacy. Shortly after I made my reservation, the hotel, knowing it was for me, canceled it without giving any reason. A unilateral maneuver. So I was forced to pay the hotel directly, without going through Expedia. So I made a reservation for one more day, the day I would arrive in Cusco, the next day I would go to Aguas Calientes. They canceled it again saying that I could not book just one night, BUT that I could book directly through the hotel website, as a courtesy they would keep the same price and provide the transfer from the airport. I thought it was strange, they were going through the platform, but ok. On the day of arrival, the taxi didn't show up. No hot water on the upper rooms
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Torre Dorada, Gestion de l’hôtel
We hope you are well, Mr. Alceu. We regret the information provided or misunderstood. In this regard, we are committed to providing our guests with a good quality service and an unbeatable stay with us.Thank you for your good attention.Regards.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Away from center need taxi to get to the property