Note fondée sur 844 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
75 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024 sur Hotels
j-ai changé la clé de la porte par 2 fois , j'ai mis un temps long à pouvoir me connecter en wifi le petit déjeuner est inexistant (nul) et si vous arrivez à 9H02 c'est fermé , ce n'était pas mon cas mais celui d'un jeune couple qui ne reviendront pas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We're sorry to hear about the inconveniences you experienced during your stay. We apologize for the issues with the door key and Wi-Fi connection, and we understand how frustrating that must have been. We'll work on improving our processes to ensure quicker access and support.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2023 sur Expedia
ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2023 par FD, Gestion de l’hôtel
THANK YOU
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2023 par FD, Gestion de l’hôtel
THANK YOU.
5 sur 5
par un voyageur de Whittier

Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
Nice room and a delicious breakfast in the morning!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your kind review! We're thrilled to hear you enjoyed both your room and our breakfast. It was a pleasure having you as our guest, and we hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you, Julio, for your 10/10 rating! We’re thrilled to hear that you had such a positive experience. We look forward to welcoming you back on your next stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
Great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you, We're thrilled to hear you had a great experience with us. Your 5-star rating means a lot to our team. We look forward to welcoming you back on your next visit!"
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the 5 out of 5 rating! We're thrilled to hear that you had a great experience. If there's anything else we can do for you, feel free to reach out!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the 5 out of 5 rating! We're thrilled to hear that you had a great experience. If there's anything else we can do for you, feel free to reach out!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2024 sur Expedia
I’m always worried about cleanliness. The room and bathroom were spotless clean. Staff was also on point.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your 5 out of 5 review, Leticia! We’re thrilled to hear that cleanliness, one of our top priorities, met your expectations and that our staff provided excellent service. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back for another great stay!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a 4 out of 5 rating! We're glad to hear you had a positive experience. If there’s anything we could improve to make your next stay even better, we’d love to hear your feedback. Your satisfaction is important to us, and we look forward to welcoming you back soon!