Note fondée sur 112 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
l
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par rw, Gestion de l’hôtel
Dear Sirs, Thank you for choosing Hotel Szafran again and the good rating after your stay. We warmly welcome you to visit us again. Yours sincerelyHotel Szafran Team
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Petite place familiale bien sympa
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par rw, Gestion de l’hôtel
Dear Madam, Thank you for choosing Hotel Szafran in CZeladź. Thank you also for a such nice opinion. We will be delighted to welcome you in our Hotel again!.Yours sincerelyHotel Szafran Team
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Utrolig ustabile åbningstider i deres restaurant.
2 dage i streg blev der fortalt der var åbent.. ingen af dagene var restauranten åben.
Morgenmaden var ringe..
første dag var udvalget ganske fint.. resterende 4 dage vi spiste morgenmad blev udvalget dårligere og dårligere og maden lignede mere noget de havde trukket op af fryseren og tilberedt anderledes end dagen i forvejen, så det så nyt ud.. 👎
Ikke en finger og sætte på rengøringen 👍
Vi savnede et område med ordentlig sidde plads hvor der kunne bruge en aften eller to uden at skulle sidde i restauranten/baren og være tvunget til at købe drikkelse.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par rw, Gestion de l’hôtel
Dear Sir or Madam, First of all, thank you for choosing Hotel Szafran for your stay. We are very sorry that a serious technical fault that resulted in the closure of the Pizza&Pasta restaurant occurred during your stay. We sincerely apologize for this inconvenience. We sincerely hope that we will have the opportunity to host you at the Szafran Hotel again and then we will try to compensate for this unfortunate situation.With respect,Hotel Szafran Team
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Det var litet torftig med frukosten. Dels för litet utbud (för att vara fyrstjärnigt hotell), dessutom var vissa kött och framför allt grönsaker, som var nästintill uttorkade.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par rw, Gestion de l’hôtel
Dear Sir, Thank you very much for choosing Hotel Szafran and leaving your opinion. We are very sorry that the breakfast service did not meet your expectations. The information has been passed on to the chef, who will take appropriate steps in this regard.Hoping that you will stay at the Szafran Hotel againWe remain respectfulHotel Szafran Team
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par rw, Gestion de l’hôtel
Dear Sirs, Thank you for choosing Hotel Szafran in Czeladź. Thank you also for a such great rating. We do hope to host you in Hotel Szafran again in the nearest future. Hotel Szafran Team
par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par rw, Gestion de l’hôtel
Szanowni Państwo, Dziękując za pobyt w Hotelu Szafran w Czeladzi dziękujemy gorąco za wspaniałą ocenę. Będzie nam bardzo miło gościć Państwa ponownie. Z wyrazami szacunkuZałoga Hotelu Szafran
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Wir waren bereits mehrfach dort, der Service ist immer gut, fehlt etwas oder hat man Sonderwünsche wie z.B. den Wechsel auf ein Zimmer mit Klimaanlage ( bei 33 grad ) wird dies - nach Verfügbarkeit - auch noch um 22:30 Uhr ermöglicht…. Wir übernachten immer gerne hier !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par RW, Gestion de l’hôtel
Dear Madam, Thank you so much for beeing with Szafran Hotel again! We are very grateful for such a nice review and positive impressions after your stay. Thank you very much and we warmly invite you to Hotel Szafran again.Your sincerelyHotel Szafran Team
par un voyageur
Publié le 4 juill. 2024 sur Expedia
All is excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par RW, Gestion de l’hôtel
Dear Sir, Thank you for your opinion. Hotel Szafran will be honored to welcome you in the nearest future. Hotel Szafran Staff
par un voyageur
Publié le 29 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 29 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2024 par RW, Gestion de l’hôtel
Szanowni Państwo, Dziękujemy za pobyt w Hotelu Szafran**** w Czeladzi oraz za pozostawioną ocenę. Będzie nam bardzo miło powitać Państwa ponownie. Serdecznie zapraszamy!Z wyrazami szacunkuRecepcja Hotelu Szafran****