Note fondée sur 26 évaluations de clients

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4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2023 par Cereja Hotel & Resort, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Jean, Thank you so much for your contribution! We appreciate your feedback and will keep trying to deliver the best service to our guests! Wish you have a wonderful time! Cereja Hotel & Resort Da Lat!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2023 par Cereja Hotel & Resort, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Lotte, Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. I greatly appreciate your comments about aspects of the room that need updating. It is a pleasure to announce that we will be implementing many of these upgrades to the property within the next couple of months. I hope that I can convince you to change your mind about another visit to our property. Please reach out to us directly at 097 608 7272 if you would be willing to give us a chance to turn your experience around. It would be such a pleasure to personally welcome you back to our new and improved hotel! Best Regards, CEREJA Hotel & Resort
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2022 par Cereja Hotel & Resort, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Sang Soon, Let us take this opportunity to thank you very much for choosing Cereja Hotel & Resort on your vacation in Dalat City. It was our pleasure to welcome you at Cereja. Your comments are the strength to help us improving better. We look forward to welcome you again next time with the best service. Wish you have a nice day! Cereja Hotel & Resort Dalat,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 nov. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 nov. 2022 par Cereja Hotel & Resort, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Lee, Let us take this opportunity to thank you very much for choosing Cereja Hotel & Resort on your vacation in Dalat City. It was our pleasure to welcome you at Cereja. Your comments are the strength to help us improving better. We look forward to welcome you again next time with the best service. Wish you have a nice day! Cereja Hotel & Resort Dalat,
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 août 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2022 par Cereja Hotel & Resort, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Gerald, Thank you so much for your contribution! We appreciate your feedback and will keep trying to deliver the best service to our guests! Wish you have a wonderful time! Cereja Hotel & Resort Da Lat!
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juin 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2022 par Cereja Hotel & Resort, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Jesse, Thank you so much for your contribution! We appreciate your feedback and will keep trying to deliver the best service to our guests! Wish you have a wonderful time! Cereja Hotel & Resort Đà Lạt!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mai 2022 sur Expedia
立地が良い。静かでのんびり過ごせる。慌ただしい旅行向きではないが、ダラットの中心地には車で15分くらい。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2022 par Cereja Hotel & Resort, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Yoshiaki, Let us take this opportunity to thank you very much for choosing Cereja Hotel & Resort on your vacation in Dalat City. It was our pleasure to welcome you at Cereja. Your comments are the strength to help us improving better. We look forward to welcome you again next time with the best service. Wish you have a nice day! Cereja Hotel & Resort Dalat,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 févr. 2022 sur Expedia
This hotel didn’t open ( they didn’t open business), when I arrived at hotel. I already paid the hotel fee by credit card. Please return back to me immediately.