Note fondée sur 21 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2023 sur Expedia
Très belle endroit, on a l’impression d’être au japon, le personnel est souriant et serviable. La propreté est super. Par contre comme tout, il y a toujours des points négatif, le point négatif qu’on a pû constaté est que la chambre A201 de ma soeur avait une odeur de moisissure.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2023 par Guest Relations Department, Gestion de l’hôtel
Dear Mr./Ms. Veronique,Thank you for taking the time to highlight your observations and I regret to hear about the inconvenience you experienced. I truly appreciate your comments and I hope there will be other opportunities for us to be of service to you again. Thank you and Best regards,Hotel ManagementDanang Mikazuki Japanese Resorts and Spa
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Da Nang Mikazuki Japanese Resorts & Spa, Gestion de l’hôtel
Dear Mr./Ms. Prashant, Greetings from Da Nang Mikazuki Japanese Resorts and Spa. Thank you for staying with us and sharing your valuable comments. We are delighted that you enjoyed your time in our hotel. We look forward to welcoming you back to Da Nang Mikazuki Japanese Resorts and Spa. Best Wishes, Hotel Management Board Da Nang Mikazuki Japanese Resorts and Spa
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
I really like this place and staffs. The place is very spacious and clean; moreover, staffs are very friendly and eager to serve.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Da Nang Mikazuki Japanese Resorts & Spa, Gestion de l’hôtel
Dear Mr./Ms. Thao, Greetings from Da Nang Mikazuki Japanese Resorts and Spa. Thank you for staying with us and sharing your valuable comments. We are delighted that you enjoyed your time in our hotel. We look forward to welcoming you back to Da Nang Mikazuki Japanese Resorts and Spa. Best Wishes, Hotel Management Board Da Nang Japanese Resorts and Spa
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Room to noise like as laundry machine work
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Da Nang Mikazuki Japanese Resorts & Spa, Gestion de l’hôtel
Dear Mr./Ms. Shinsaku, Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the unfortunate experience with your stay. Our goal at Da Nang Mikazuki is to provide a cheerful and relaxing atmosphere while our guests are away from home, unfortunately, we were not able to provide this to you during your stay. We will ensure that the team takes the necessary precautions to make sure this issue will not happen again. We hope to have another chance to welcome you back at Da Nang Mikazuki for a refreshed experience. Thank you and best regards, Hotel Management Da Nang Mikazuki Japanese Resorts and Spa
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Da Nang Mikazuki Japanese Resorts & Spa, Gestion de l’hôtel
Dear Mr./Ms. TAEYOUNG,Greetings from Da Nang Mikazuki Japanese Resorts and Spa. Thank you for staying with us and sharing your valuable comments. We are delighted that you enjoyed your time in our hotel. We look forward to welcoming you back to Da Nang Mikazuki Japanese Resorts and Spa.Best Wishes, Hotel Management Board Da Nang Mikazuki Japanese Resorts and Spa
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2024 sur Expedia
친절한 서비스와 편의시설 사용이 매우 만족합니다
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 avr. 2024 sur Expedia
シャワー室の床の汚れが気になりました。また、洗面台には小さな蟻がいました。それ以外は快適に過ごせました。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2024 par Da Nang Mikazuki Japanese Resorts & Spa, Gestion de l’hôtel
HIROMI 様 この度は、数あるホテルの中より弊館にご宿泊を賜り、誠にありがとうございました。 また、貴重なお時間を頂戴し、ご滞在のご感想をお寄せいただきましたことにも重ねて御礼申し上げます。 しかしながらこの度のご滞在におきまして、お選びいただきましたお部屋の清掃面など、ご不快な念を抱かすこととなってしまいましたことお詫び申し上げます。折角ごゆっくりお過ごしいただくために弊館をお選びいただき、快適さを提供することをもっとも大切な使命とこころえておるにも関わりませず、この度のHIROMI様のご滞在において、これらをご提供できませんでしたこと大変心苦しく、猛省をいたしております。 HIROMI様より頂戴しております忌憚なきご意見を真摯に受け止め、直ちに清掃スタッフの再教育を図りますとともに、またHIROMI様にお戻りいただけるホテルとなれますよう、スタッフ一同精進してまいります。改めまして、今回のご宿泊に御礼申し上げますとともに、甚だ手前勝手であることは重々承知のうえ、HIROMI様にまたにお戻りいただけますことスタッフ一同心よりお待ちいたしております。 ダナン三日月ジャパニーズリゾーツ&スパ
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 avr. 2024 sur Hotels
Erittäin hyvä hotelli varsinkin lapsiperheille. Henkilökunta äärimmäisen ystävällinen.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2024 par Da Nang Mikazuki Japanese Resorts & Spa, Gestion de l’hôtel
Dear our valued guest, Warmest greetings from the Da Nang Mikazuki Family! I would like to take this opportunity to thank you for choosing our Resort and for taking your spare time to write your feedback. It is our pleasure to have you here and glad to know that you enjoyed your stay with us. Thank you also for the kind words of our staff service. We hope to have the chance to come back to Resort and all of us look forward to serving you again in the future. Best wishes,Management BoardDa Nang Mikazuki Japanese Resorts & Spa
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 avr. 2024 sur Hotels