Note fondée sur 981 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Vacances d’été 2019
Publié le 7 juill. 2019 sur HotelsBien passé
par un voyageur de Paris
Publié le 2 févr. 2019 sur Expedia
Tout est parfait, à deux pas de la mer, petit déjeuner grandiose,chambre spacieuse, confort total, décoration de bon goût etc.....
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2019 par Be - Guest Experience Manager, Gestion de l’hôtel
Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame/ Monsieur, en l’expression de nos sentiments les
meilleurs
par un voyageur
On reviendra
Publié le 7 déc. 2018 sur HotelsMagnifique un havre de paix grande piscine plage à côté calme bien organisée personnels adorables et attentifs très serviables.chambres spacieuses toute la décoration de l hôtel à été réalisé par un japonais cela ce voit !grands bassins nénuphars bleu etc ...une très bon séjour on reviendra.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2018 par Be - Guest Experience Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2015 sur Hotels
par Frédéric moura de France
Très bon accueil
Publié le 12 août 2014 sur HotelsTrès belle plage, avec tous les services disponibles, personnel très attentionné, très bon niveau des chambres impeccable. Site touristique donc quelques bus de groupe un peu envahissant !
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Thao Tran, Gestion de l’hôtel
Dear Akihiro san,Thank you very much for your kind review. I am delighted to hear that you had a great stay at the hotel and were satisfied with the level of service provided by Pullman Danang Beach Resort.Looking forward to welcoming you back to us again soon.Sincerely,Tran Thi Minh Thao (Ms.)Guest Experience Manager
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Absolutely loved every bit of our stay at the Pullman. From the pool, to the beach access; the rooms, to the thoughtfulness of the staff members; ease of booking grabs, to proximity of minimarts — we love everything about our stay at the Pullman.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Thao Tran, Gestion de l’hôtel
Xin chào Mrs. Julie,Thank you for staying with us and for taking the time to share your feedback.We happy to hear that you had enjoyed stay here and everything had met your expectation. I will share your comments with all staff and I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for your kind words! We look forward to welcoming you back in the future.Sincerely,Tran Thi Minh Thao (Ms.)Guest Experience Manager
par un voyageur
Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Breakfast food isnt good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Thao Tran, Gestion de l’hôtel
Xin chào valued Guest,Thank you for staying with us and for taking the time to share your feedback here.I am truly concerned to read that we did not fulfill your expectation about the breakfast. Please accept our sincerest apologies.It would be great if you can share us more in detail on what we could learn and use to improve our service more to win your satisfaction on your next stay.We look forward to hearing from you.Sincerely,Tran Thi Minh Thao (Ms.)Guest Experience Manager
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
ホテルスタッフが親切で観光や、食事の案内など色々手伝っていただけた!
皆さんの笑顔で本当に楽しい旅行になりました。
ありがとうございます。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Thao Tran, Gestion de l’hôtel
Xin chào YUKI san,Thank you very much for your kind comments,It is truly rewarding to know that you had enjoyable time at the hotel and all your requests were attended by staff.We hope to have an opportunity to welcome you back to our hotel again soon! Sincerely,Tran Thi Minh Thao (Ms.)Guest Experience Manager
par un voyageur de Miyamae-ku, Kawasaki-city
Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
滞在中に下痢になった際、薬局の場所を教えてくれたり、ジンジャー茶を部屋に届けてくれ、とても親切な対応を頂きました。
ありがとうございました。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Thao Tran, Gestion de l’hôtel
Dear Kazuya san,We would like to thank you for choosing Pullman Danang Beach Resort as your accommodation choice during your resent visit to Danang.We pride ourselves on delivering the highest standard of customer service so it is always nice to discover that this focus is noticed and satisfied during your stay. Your comments on the service provided by our staff are most gratifying and will be shared with the whole team to keep them motivated.We look forward to having you as our guest again soon. Sincerely,Tran Thi Minh Thao (Ms.)Guest Experience Manager