Note fondée sur 978 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
78 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Vacances d’été 2019

Publié le 7 juill. 2019 sur Hotels
Bien passé
5 sur 5
par un voyageur de Paris

Publié le 2 févr. 2019 sur Expedia
Tout est parfait, à deux pas de la mer, petit déjeuner grandiose,chambre spacieuse, confort total, décoration de bon goût etc.....
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mars 2019 par Be - Guest Experience Manager, Gestion de l’hôtel
Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame/ Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs
5 sur 5
par un voyageur

On reviendra

Publié le 7 déc. 2018 sur Hotels
Magnifique un havre de paix grande piscine plage à côté calme bien organisée personnels adorables et attentifs très serviables.chambres spacieuses toute la décoration de l hôtel à été réalisé par un japonais cela ce voit !grands bassins nénuphars bleu etc ...une très bon séjour on reviendra.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2018 par Be - Guest Experience Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 juill. 2015 sur Hotels
5 sur 5
par Frédéric moura de France

Très bon accueil

Publié le 12 août 2014 sur Hotels
Très belle plage, avec tous les services disponibles, personnel très attentionné, très bon niveau des chambres impeccable. Site touristique donc quelques bus de groupe un peu envahissant !
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
ホテルスタッフはとても親切でした。 ゲストサービスのKelvinさんが初めて利用するgrabの使い方を教えてくれました。 フレンドリーでよく声をかけてくれました。 ビーチはとても静かで、リラックスできました。街から離れていますがgrabを使えば、街へもマーブルマウンテンへも5〜15分程度で行けます。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Thao Tran, Gestion de l’hôtel
Dear Mika san,Thank you for taking a moment to share your experience and for recognizing our friendly staffs. I will share your comments with all our Heartist, especially Kelvin. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.I am pleased to see that you enjoyed your stay overall. We look forward to welcoming you back to Pullman Danang Beach resort in the future. Sincerely,Tran Thi Minh Thao (Ms.)Guest Experience Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Great location, beautiful architecture, relaxing beach&pool&spa, professional hospitality, delicious breakfast.. enjoyed our stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Thao Tran, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Shuntaro,Thank you for taking time to share your experience regard your recently stay at the Pullman Danang Beach Resort.There is nothing would make us more happy than reading such a review like yours. It thrills me to see that you enjoyed your time with us. Our team takes great pride in delivering an exceptional service for all of our guests and will be delighted to see that you had such a good experience. Thank you again and I'm waiting to see you again soon for another journey. Sincerely,Tran Thi Minh Thao (Ms.)Guest Experience Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
We stayed in cottage villa, and weather is so hot that we can't do anything in garden area because of lots of bugs. However, villa was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Thao Tran, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Bo Kyung,Thank you for taking the time to share your recent experience at Pullman Danang Beach Resort. Although the weather was unfortunate, we are glad that it did not take away from your overall experience with the accommodation. Kindly rest assure that the period insect control treatment is taken as schedule by our corporate pet control company, to ensure the best experience to our guest. We look forward to having you as our guest again soon. Sincerely,Tran Thi Minh Thao (Ms.)Guest Experience Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
ベランダで喫煙ができる部屋があります(部屋の中で喫煙すると罰金) 朝食の種類は豊富ですが、4日も泊まると飽きるかなって感じです。 ホテルの人は皆親切です。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Thao Tran, Gestion de l’hôtel
Dear KEIKO san,Thank you very much for your nice comment.I will share your compliments to our team service and also your constructive feedback for our breakfast rotation to relevant department for review and action to improvement the daily changing.We look forward to having you as our guest again soon. Sincerely,Tran Thi Minh Thao (Ms.)Guest Experience Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
スタッフの方がLINEでおすすめのレストランやショップ、スポットを教えてくれてすごく助かりました。ホイアンへ行く際のシャトルバスの手配や、ココナッツボートなどの予約もしていただき、想像以上に楽しむことができました。朝食も種類豊富で何を食べても美味しかったです。市内へのアクセス、ホテルの設備、スタッフの方達のサービスなど総合的に見て、本当に素晴らしいホテルでした。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Thao Tran, Gestion de l’hôtel
Dear Miyuki san,Thank you for taking the time to share your recent experience at Pullman Danang Beach Resort. We are delighted to hear that you stay with us had gone beyond your expectation. We strive to ensure a pleasant stay for all our guests and we thank you for choosing us as your preferred resort destination. We look forward to welcoming you back in the near future! Sincerely,Tran Thi Minh Thao (Ms.)Guest Experience Manager