Note fondée sur 30 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 25 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 8 févr. 2019 sur Expedia
Pas de tv. Pas de menage pendant quatre le menage na pas ete fait les serviettes de bain pas changé ny la poubelle
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
good
par un voyageur
Hostess very accommodating
Publié le 22 avr. 2024 sur Hotelspar un voyageur
Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
A great spot if you’re swimming and diving all day and just want a place to rest your head at night. But amenities are unfortunately not as stated. There’s no Wifi in the rooms despite what the website says, and the Wifi in the public area doesn’t work.
Also, I took my backpack on an excursion with me one day, so the cleaning staff assumed I had left altogether. They removed my other belongings and gave my room to someone else even though I had reserved it for 3 more nights. An honest mistake, but I was very confused about why this happened.
par un voyageur
Publié le 10 juill. 2022 sur Hotels
비치랑은 거리가 조금 있지만, 방도 넓고 조용하고 직원들도 너무 친절했어요.
par un voyageur
Publié le 24 févr. 2020 sur Hotels
The place was great! I loved the hammocks in the entry. Good AC. I only wish the hot water worked.
par un voyageur
Publié le 25 janv. 2020 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 13 janv. 2020
par un voyageur
Gutes Hotel
Publié le 1 janv. 2020 sur HotelsIch war im Hotel, als der Taifun Ursula hereinbrach.
Zwei Tage kein Strom oder Netz auf der Intel.
Trotzdem fühlte ich mich im starlight sehr sicher und abgesehen davon empfand ich das Hotel als sehr angenehm, wenn man auf den direkten Strand verzichten kann und fünf Minuten Fußweg dahin verkraftet.