Note fondée sur 32 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 déc. 2022 sur Hotels
Very good stay. Nice and clean. A bit noisy
4 sur 5
par un voyageur

Bon séjour dans l’ensemble

Publié le 30 oct. 2020 sur Hotels
Hôtel correct, la chambre est assez confortable y compris la literie. Un plus, la bouilloire et le café, thé.. dans la chambre. Le personnel est très aimable Et à l’écoute. Le petit déjeuner est très bien. L’emplacement est parfait, au cœur de la « promenade » Et à proximité de tous les restaurants. Un bon centre de plongée avec du personnel qualifié et professionnel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2020 par Ahmed , Gestion de l’hôtel
Merci Nayla pour ce super la revue Nous sommes très heureux de vous rencontrer et espérons vous revoir très bientôt
4 sur 5
par Abdelmounib

Publié le 8 févr. 2017 sur Hotels
Excellent service ans very helpful staff. However, the shower in the room could be improved. I will be back to the same location again.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 avr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2023 par Diana, Gestion de l’hôtel
Dear Lynne,Thank you so much for the lovely review, it was a pleasure meeting you _
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 avr. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 oct. 2021 sur Expedia
Prima hotel, zeer schoon, vriendelijk personeel en een heerlijk zwembad. Wij gaan daar zeker nog een keer naar terug. Wat minder zijn de stopcontacten (wcd's) op de kamer. Stekkers vallen er bijna uit.
4 sur 5
par un voyageur

Very good

Publié le 23 avr. 2021 sur Hotels
Very good location, friendly kind helpful staff, quiet place.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mars 2020 sur Hotels
I received contradicting
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2020 par Diana, Gestion de l’hôtel
Good Morning, Would you please explain more? In which thing you've been contradicted sir? Thanks a lot,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 déc. 2018 sur Expedia
The Good: The main appeal to RSR is its prime location. It is square in the middle of the Dahab boardwalk. Its exteriors are stunning to look at, with well-maintained grounds containing a swimming pool and beautiful flora. The staff was beyond helpful and accessible 24 hours. If I had a problem, they resolved it quickly. Cons: The rooms are sorely in need of renovation. The TV was tiny, didn't work properly when I arrived, and had limited channels. The bed contained a thin, hard mattress and the linens usually contained a stain or two. The bathrooms had a heavy mildew smell and were in poor condition. Upon arrival, the bathroom light was out and needed to be fixed, the toilet stopped working at one point (they were quick to fix both), and the fixtures were sorely outdated. But for me, the worst part was the horrific in-room Wi-Fi connection. At the tail end of 2018, this should be a basic amenity, but I had to either go to the lobby or a nearby restaurant for a decent connection. Overall Impression: If you are coming to Dahab to dive on a budget, I would recommend this place. It is centrally located on the Dahab Boardwalk and relatively inexpensive. If you are looking for a luxury resort where you are pampered and can simply relax on a beach, I would look elsewhere. If they made interior renovations and improved their WiFi, I would definitely stay here again.