Note fondée sur 32 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Hôtel agréable mais attention aux chambres pour 3
Publié le 31 juill. 2018 sur HotelsL’hotel est très beau, l’accueil était agréable et le personnel souriant. Les plages environnantes sont les plus jolies que j’ai vu à dalian jusqu’à présent et vraiment faciles d’accès à pied depuis l’hôtel. La piscine est sympa, il y avait peu de monde alors que nous étions dimanche. Le séjour aurait pu être parfait si la chambre pour 3 personnes que nous avons réservé était vraiment une chambre pour 3. En effet la chambre n’était équipée que d’un lit double. Lorsque nous avons demandé des explications on nous a fait comprendre que la chambre que nous avons réservé était effectivement une chambre pour 3... mais avec un seul lit, nous aurions dû payé un supplément pour avoir un 3ème couchage. Après négociations ils ont tout de même accepté de nous fournir gratuitement un lit d’appoint, mais il serait bien de préciser d’avantage l’annonce pour que le problème ne se présente pas à nouveau. Quoique je trouve encore étrange aujourd’hui qu’un hôtel de cette catégorie ose proposer à 3 adultes de dormir dans le même lit. L’expérience aurait pu être amusante mais la nuit certainement peu confortable. D’ailleurs j’ai envoyé un message à hôtel.com à ce sujet, j’attends encore une réponse.
Je retournerai prochainement dans cet hôtel mais en réservant seulement des chambres pour 2 personnes cette fois!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2018 par Joey.S, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for your stay at Hilton Dalian Golden Pebble Beach Resort! Hope you had a wonderful vacation here! At the meantime, we are glad to hear you, please leave your comments via calling our Magic Center! Looking forward to your next stay.
eCommerce Manager
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 juin 2024 sur Expedia
Everyone and everything was excellent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2024 par Nina, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you for your positive feedback on the hotel. We will continue to strive to provide our guests with a better stay experience. We also look forward to your visit to the hotel again and wish you a happy life!
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2023 sur Expedia
World class hotel!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Monica, Gestion de l’hôtel
Dear guests, thank you very much for sharing your stay at Hilton Dalian Golden Pebble Beach Resort. As a valued Hilton guest, we are always committed to bringing our guests an unforgettable stay, and you are glad to have a pleasant stay at Hilton Dalian Golden Pebble Beach Resort! For your feedback, hotel management will also share and motivate employees to maintain good service and improve guest satisfaction. Looking forward to your coming again!
par un voyageur
Publié le 3 août 2023 sur Expedia
great location and nice rooms
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Monica, Gestion de l’hôtel
Dear guests, thank you very much for sharing your stay at Hilton Dalian Golden Pebble Beach Resort. As a valued Hilton guest, we are always committed to bringing our guests an unforgettable stay, and you are glad to have a pleasant stay at Hilton Dalian Golden Pebble Beach Resort! For your feedback, hotel management will also share and motivate employees to maintain good service and improve guest satisfaction. Looking forward to your coming again!
par un voyageur
Publié le 5 mai 2023 sur Expedia
建物や室内はとても綺麗でリゾート感が満喫出来る。室内の調度品も高級感がありとても良い。館内に広いプールがあり、屋外にアスレチックもあり子供連れに適していた。
ホテルのバイキングは和洋中あるが、日本人の口に合うかは微妙なところ。
部屋は綺麗だと言ったが、土足文化の為フローリング部分はとても砂っぽい。備え付けのスリッパもあるが、ルームシューズを持参すれば更に快適と感じた。
フロントは英語、中国語が話せます。日本語はNG。
また利用したいです。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Monica, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for your gracious feedback. We wish that we create a home away from home for you in Dalian. It is truly an encouragement for us to go the extra mile to ensure a great experience to each and every one of our guests. We have taken note of the areas which did not meet your expectations and will continue to make improvements. We are looking forward to welcoming you back soon.
par un voyageur
We'll Be Back!
Publié le 6 avr. 2021 sur HotelsMy wife and I live in Dalian and we enjoy staying at local hotels, especially since the pandemic. We had never stayed at the Golden Pebble Beach area, a part of the Dalian Development Zone, so we decided to make the short trip. The Hilton is massive and is billed as a resort. It certainly has a resort air to it. The photo doesn't really show that the hotel faces the ocean and is just a short walk to the beach. All the rooms have a balcony with a seating area and an overhang providing shade. Our room was spacious and clean. The Hilton promises disinfection of everything, so there are stickers showing what had been specially cleaned, including the tv remote. Even the doors are "sealed" with a disinfection sticker. The staff are especially helpful and friendly. The breakfast was pricey and just average as far as hotel breakfasts go. The Executive lounge had an afternoon tea with petite fours and a Happy Hour with a very decent selection of side dishes--enough to skip dinner.
The gym and pool were good though the locker rooms were cramped.
Before we left, we had a look at the brand new Hard Rock Hotel right next door. Next time we come to Golden Pebble Beach, we will stay at the Hilton and visit the Hard Rock and then make a hasty retreat back to the more sedate Hilton.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 avr. 2021 par Haya, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Thank you for spending your time to review the hotel on Expedia. I appreciate you highlighting the environment and quality of service you received during your stay and for you taking time to share it with readers. I will make sure that your feedback is shared with the team as your lovely feedback will certainly motivate them to continue the great job they do. I look forward to welcoming you back to the hotel.
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 févr. 2021 par Marketing Communications, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客您好,感谢您选择入住大连金石滩鲁能希尔顿度假酒店,并且对于酒店住宿服务给予了良好的评价。我们很高兴您喜欢我们温馨舒适、友好诚挚的服务,我们所有希尔顿的员工都对提供卓越的服务充满了热忱。希望您能继续支持,我们会继续努力为您带来更优质的服务体验,您的支持是我们进步的动力,希望不久之后能与您再次相遇,祝您旅途顺利,生活愉快!
par un voyageur
Publié le 18 janv. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2021 par Haya, Gestion de l’hôtel
尊敬的宾客您好,感谢入住大连金石滩鲁能希尔顿度假酒店,我们所有希尔顿的员工都对提供卓越的服务充满了热忱。希望您能继续支持,我们会继续努力为您带来更优质的服务体验,您的支持是我们进步的动力,希望不久之后能与您再次相遇,祝您旅途顺利,生活愉快!
par un voyageur
Pretty good, but could use some improvement
Publié le 9 nov. 2020 sur HotelsThe stay all in all was great. Didn’t get a chance to try the executive bar but everything else fit my expectations. Two things weren’t so pleasant took place: 1. The menu said room service should be available 24/7, but I had to order food from elsewhere at 1 am; 2. The bath tub was not clean. It was covered by those little black dust. I had to clean it first before using it. But other than those, it was a good stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2020 par Haya, Gestion de l’hôtel
Dear guest,
Thank you for your time to share these gracious feedbacks on Hilton Dalian Golden Pebble Beach Resort. We have taken note of the areas which did not meet your expectations and will continue to make improvements of service and cleanness. We still look forward to welcoming you to our hotel during your next trip to Dalian.