Note fondée sur 957 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2022 sur Expedia
Rapport qualité-prix
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 nov. 2018 sur Expedia
Close to the airport. Nice facilities. Breakfast not very good. Room very noisy, with a view on a wall...
1 sur 5
par un voyageur

Not a good experience

Publié le 19 déc. 2022 sur Hotels
We didn’t get check in to our hotel it was burnt down I best get my money credit it to me on my card this is awful not a good experience with this hotel.com need better communication letting someone know there hotel is burnt down.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2022 sur Expedia
It cost me more for a deposit than it did for the room. Ive never had to pay more for a deposit than the room.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juill. 2022 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Burnt and lost everything

Publié le 21 juill. 2022 sur Hotels
Hotel burned down and no one will contact us about reimbursement for our belongings.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2022 sur Expedia
I was over charged and then double billed, no one answered the phone to discuss the over charge
3 sur 5
par un voyageur de Marshall

Publié le 20 juill. 2022 sur Expedia
Property burnt down just before we arrived
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juill. 2022 sur Expedia
Sadly the hotel burned down while we were on our way to the hotel. Very glad we were not there yet! So far have not been able to reach anyone to get a refund on our reservation. Stay tuned!
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juill. 2022 sur Hotels