Note fondée sur 907 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Memphis
Publié le 7 déc. 2024
Doubletree has become a go to for me and this one did not disappoint.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 déc. 2024 par Callan H, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the five-star review.
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Too much noise at night. Either from hallways or atrium.
Bathroom shower heads had calcium and lime buildup.
Hotels seems dusty and not really worth $200 a night.
Breakfast was good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Callan H, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Megan,Thank you for staying with us and the helpful feedback. We will address the shower head and ensure our other guests are not as noisy. Please stay with us again soon,
par un voyageur
Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Callan H, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the very gracious review. Please stay with us again soon.
par un voyageur
Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Callan H, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great review.
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Callan H, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the five star review.
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Callan H, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so very much for staying with us and the very kind review.
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Callan H, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the five star review.
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
I love it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Callan H, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the five star review.
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Callan H, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so very much for the great review.
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Callan H, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Chandra,Thank you for staying with us and for taking the time to provide us with feedback. We hope you will stay with us again soon and allow us to earn an even higher score.Yours in hospitality,