Note fondée sur 889 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Callan H, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Magali,Thank you for staying with us. We are very sorry you did not truly enjoy your stay. Please try us again. We want to win over your loyalty.Yours in hospitality,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2024 sur Expedia
My truck got its window broken out and all my kids stuff for College stolen. No cameras and no parking lot security and they charge you for parking. Horrible
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Callan H, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear John,Thank you for staying with us. We truly apologize for anything which happens on our property which negatively impacts our guests. We do have 24 hour security and patrols along with cameras around the property. This does not make the situation any better. Please accept our apology and know we work with the police to resolve any illegal activity issues.Sincerely,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Callan H, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Margarita,We are sorry you did not enjoy your stay with us. We would like to better understand what happened and how to improve. Yours in hospitality,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Callan H, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for the perfect score.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
It was my first time staying here and I was so impressed and comfortable! I will definitely be staying here when I come to Dallas!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Callan H, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and the five star review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Callan H, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the very kind review.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
The power went out and the door knob to the bathroom you could see though the top part though the hole for the door knob to the hallway. The bottom of the door had damage on it. Other then that is a decent hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Callan H, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing to stay with us. We will make sure the items in the room are repaired.Yours in hosptiality,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
breakfast too expensive
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Callan H, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the five star review.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024
The hotel is placed in a very good location , most places was like 5-10 min from the hotel . Room was very clean . However, the AC was not working properly. It went up to 90 degrees and the engineer didn’t really do much . They just gave us a fan .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Callan H, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Magali,Thank you for staying with us. I am very sorry the air conditioning unit was not working correctly. I know we had offered to move you to a new room but that was not convenient at the time. Please accept our apology and we will make sure this is corrected before anyone else enters the room.Yours in hospitality,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Great stay. Good bed, good shower.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Callan H, General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for letting us host your stay and for taking the time to provide a review.Yours in hospitality,