Note fondée sur 909 évaluations de clients

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4,0 sur 5
4,1 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 avr. 2024 sur Expedia
Les cafards dans la première chambre et le bruit de la highway dans la 2 eme
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2024 par Paul, Gestion de l’hôtel
Cher Magerat,Merci d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête et pour vos précieux commentaires. mes excuses pour les problèmes que vous avez rencontrés lors de votre dernier séjour chez nous. Merci de nous avoir signalé la présence de cafards dans votre chambre. Nous avons contacté notre service antiparasitaire pour traiter la pièce. Je suis également désolé que le bruit de l'autoroute ait été gênant. Nous apprécions votre confiance et espérons que vous envisagerez de séjourner à nouveau chez nous afin que nous puissions vous offrir une expérience supérieure.Cordialment,Paul CordovaGeneral ManagerHyatt House Dallas Lincoln Park
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mars 2024 par Paul, Gestion de l’hôtel
Dear griet,Thank you for taking the time to respond to our survey. I'm disappointed to see that your stay with us was not exceptional. Please reach out to me if you have some feedback as to what would have made you stay more memorable. We appreciate your business and we hope to see you again when your travels bring you back to Dallas so that we may provide you with a superior experience.Kind Regards,Paul CordovaGeneral ManagerHyatt House Lincoln Park
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 janv. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating your stay. We look forward to hosting you again in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 déc. 2024
Great place
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Arrived late evening room smelt of mold figured maybe ventilation so we put baby wipes in vent! Attended business early next morning came back late evening around seven room still had strong mold smell. Spoke with attendant promptly wanted to move to another room problem was it would be second floor. After just having surgery wasn’t up to moving floors and ended up leaving around 1:30am from mold smell.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par MaKayla, FOM, Gestion de l’hôtel
Hi Heather, Thank you so much for your positive rating and for choosing to stay with us. We truly appreciate your understanding despite the challenges during your stay, and we're grateful for your feedback. We're always working to improve, and we hope to make your next visit even better. We look forward to welcoming you back!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
I was very disappointed and upset with Expedia and Hyatt. I made a reservation and paid in full in advance for SMU parents weekend. When I went to check in, the hotel had overbooked and did not have a room for my family. At 11:30 on a Friday night, we had to find another hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Great location with shopping and restaurants within waking distance.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 sept. 2024 sur Expedia
Good
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels