Note fondée sur 405 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Compliments
Publié le 27 août 2024 sur HotelsGreat stay!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Reem S, Gestion de l’hôtel
Dear Timothy, Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely, General manger Reem S
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Reem S, Gestion de l’hôtel
Dear Courtney,Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,General manager Reem S
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Great place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par reem s, Gestion de l’hôtel
Dear James,Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,General managerReem S
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par reem s, Gestion de l’hôtel
Dear Reginald,Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,General manager Reem S
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Our room smelled like mold or mildew, definitely had some water damage. Very noisy being next to the interstate
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par reem s, Gestion de l’hôtel
Dear Raph, Thank you for your feedback regarding your recent visit at our hotel and please accept our sincerest apologies for the disturbance you have experienced during your stay due to the room conditions. Rest assured that these issues will be looked into. We value your comments and welcome the opportunity to serve you again. Sincerely,General manager Reem S
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
staff is nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Reem S, Gestion de l’hôtel
Dear Huirong, Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,General manager Reem S
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Reem S, Gestion de l’hôtel
Dear Stacey,Thank you for your candid review. We apologize that your recent stay did not meet expectations. We appreciate your comments and will share these with our team so that we can continue to improve our services. We do hope to have the opportunity to welcome you back in the future, so that we can provide a better experience.Sincerely,General manager Reem S
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Reem S, Gestion de l’hôtel
Dear Jacqueline, Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,General manager Reem S
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Reem S, Gestion de l’hôtel
Dear Jennifer ,Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,General manager Reem Abu Saleh
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par Reem S, Gestion de l’hôtel
Dear Ashleigh,Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,General manager Reem Abu Saleh