Note fondée sur 934 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Gage
Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
Everything was fine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par India (Front Desk Agent) , Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback.
par un voyageur
Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
Was perfect place but did have problems with the key card working. Had to have it redone then the next morning it wouldn’t work again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par India (Front Desk Agent) , Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback. Regarding the room keys, we are taking every measurement to solve our room key problem. Thank you for staying with us and hope you return.
par un voyageur
Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
Quiet and clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par India (Front Desk Agent) , Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback.
par un voyageur de McKinney
Publié le 11 oct. 2024 sur Expedia
H
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par India (Front Desk Agent) , Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback.
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Nice area, quick check in. The staff was nice. The room was very nice, clean.
The bed was comfortable!
Great experience. I will definitely stay there again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par India (Front Desk Agent) , Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback.
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par India (Front Desk Agent) , Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback.
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par India (Front Desk Agent) , Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback.
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par India (Front Desk Agent) , Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback.
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par India (Front Desk Agent) , Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback.
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par India (Front Desk Agent) , Gestion de l’hôtel
I deeply regret any discomfort caused and I am personally committed to making things right for you. Upon your next stay, we would like you to experience our commitment to quality service that we are known for. We want to give you a pleasant and comfortable stay, consistent with our standards.