Note fondée sur 1 085 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 avr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2022 sur Expedia
Our room was clean and when the maid did it in the middle of the week, it was obvious that she did a very good cleaning. The room was exactly as seen in the add. All the staff, day and night was very helpful. A special thanks to Chris who worked day shift. He really helped us organizing our visits in Dallas. We will return at this hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2022 par Lisa , Gestion de l’hôtel
We're glad to hear you enjoyed your stay! I will be sure to pass this information on and celebrate it with Chris and the rest of the team!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Kamire' K., Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Hyatt Place Grand Prairie
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Staff friendly and very helpful will stay again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Kamire' K. - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
We would like to express our gratitude for taking the time to complete our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
The staff was absolutely pleasant and i enjoyed my time here.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Kamire' K. - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
We would like to express our gratitude for taking the time to complete our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Front desk staff were very nice. There was no coffee at the peak of breakfast and it didn’t appear that anyone was monitoring the breakfast area. The area was convenient but unappealing and there were lots of empty beer cans in the front yard of the hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Kamire' K. - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Your feedback is extremely valuable to us, and we will utilize it to improve every guest's experience.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Kamire' K. - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
We would like to express our gratitude for taking the time to complete our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel.
4 sur 5
par un voyageur de Fort Worth

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Decent, they were going through some upgrades on the outside . Furniture in the room was just ok and the free breakfast smelled amazing. Is it worth the price … they could charge $10-$20 less per night, but overall I got the rest I needed for a random quick getaway and wouldn’t mind them in the future. Good stay!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Kamire' K. - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
We would like to express our gratitude for taking the time to complete our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
nice place to stay for a concert :)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Kamire' K. - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
We would like to express our gratitude for taking the time to complete our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Kamire' K. - Operations Manager, Gestion de l’hôtel
We would like to express our gratitude for taking the time to complete our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel.