Note fondée sur 875 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Un peu excentré mais bien

Publié le 1 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juin 2022 par S. Tanner - GM , Gestion de l’hôtel
Dear Michel, Thank you so much for staying with us! We really appreciate your feedback & are looking forward welcoming you back soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2022 par S. Tanner - GM , Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your recent stay at our LaQuinta Inn & Suites Grand Prairie South! Your feedback is very important to us. I hope you give us another opportunity in the future.
1 sur 5
par un voyageur de GRAND PRAIRIE

Publié le 23 nov. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 nov. 2024 par Sunny Tals, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you very much for your stay. Best wishes!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Staff were amazing, friendly and professional. Breakfast was excellent.Thank you for a great stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Sunny Tals, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you very much for your stay, business and excellent ratings. We are glad you enjoyed staying at our hotel. Have a nice day.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Sunny Tals, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you very much for your stay, business and excellent ratings. We are glad you enjoyed staying at our hotel. Have a nice day.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Todo 👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Sunny Tals, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you very much for your stay and excellent ratings. We are glad you enjoyed staying at our hotel. Have a nice day.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
The staff was very nice and friendly. I didn't like the fact that there were bugs in my room and on the third day there wasn't any clean towels available.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Sunny Tals, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you very much for your stay. Please accept our apology for the inconvenience. We will work hard to score more on your next stay. Have a nice day.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Sunny Tals, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you very much for your stay and excellent ratings. We are glad you enjoyed staying at our hotel. Have a nice day.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Room stink very badly and it wasn’t worth the $175
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know how we are doing. I apologize for this inconvenience and will pass on the information to the appropriate department. I hope you give us another chance to exceed your expectations.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Merry, Gestion de l’hôtel
thank you for taking the time to let us know how we are doing, your comments will be passed on to the proper department - thank you again for staying with us.l