Note fondée sur 912 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Beds are so comfortable and air conditioning so cold awesome hotel
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
I go here often.
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Ok
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Only stay here if you don’t have another option
Publié le 17 juill. 2024 sur HotelsRude, and for breakfast you have to go to the front desk and ask for it and it’s just a kolache and a muffin in a brown bag cold, and if you ask for more they make ugly faces at you considering how empty the hotel was you’d think they would be nicer to gain more customers with kindness but oh well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. I’m sorry to hear about your experience with our breakfast service and the interaction with our staff. We strive to provide a welcoming atmosphere and a satisfactory experience for all our guests, and it’s clear we fell short during your stay. Your comments are important to us, and we will use them to improve our service and address the issues you mentioned.Please know that we value your feedback and would love the opportunity to make things right.