Note fondée sur 412 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Water leaked in at the entrance to the bathroom and crickets kept getting into the room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Matthew, Thank you for sharing your feedback with us. We take all guest experiences seriously and appreciate you bringing your concerns to our attention. We value your business and would love the chance to make your next visit with us even better. Please don’t hesitate to come back and stay with us again. We look forward to serving you. Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jacqueline,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Love it here nice service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Tamya,We cannot wait to welcome you back soon for another visit.Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 1 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Had a good quiet sleep
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2024
Paid in advance would not let me check in
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jeanette,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith #Team6
par un voyageur
If you can afford to go else where please do
Publié le 24 juill. 2024 sur HotelsThe first room was so nasty my granddaughter was asking me did I smell that the fridge was leaking water the covers on the bed were stained the floor was nasty and the window wouldn’t close all the way. He moved me to another room and that room was still nasty but cleaner than the other and a light started flashing in there so I just made the choice to leave and go else where.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Keoka,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Good vibe
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Aaron, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
It was roach infested
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Logan,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6