Note fondée sur 892 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
Emplacement bien situé pour activités au Centre de conférences de Irving.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Rene, nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour au NYLO Las Colinas Hotel, Tapestry Collection by Hilton. Nous sommes ravis d'apprendre que notre emplacement pratique était idéal pour vos activités au centre de conférences Irving. Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau bientôt !
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2023 sur Expedia
Salle de bain inadéquate très petit lavabo dessous un immense miroir pas de place pour rinser mis dents il on même mis un avertissement de ne pas ce blessé !!!!!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juin 2023 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Nous apprécions vos commentaires, Jacques.Il est regrettable que votre temps avec nous n'ait pas été idéal. Nous regrettons que nos salles de bains n'aient pas été à la hauteur de vos attentes. Nous offrons une variété de tailles de chambres et serions heureux de vous aider à choisir celle qui répond le mieux à vos besoins la prochaine fois.Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau bientôt afin de pouvoir partager une expérience plus positive avec vous.
1 sur 5
par un voyageur de Boise

Publié le 3 nov. 2024
Check in problems
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Frank, the check-in process is intended to be smooth and efficient, and it's unfortunate that this was not your experience. It is important for us to provide exceptional service, and we will look into the issues mentioned. Your feedback is valuable, and we are constantly working to improve our operations.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Gabbie, thank you for staying with us at NYLO Las Colinas Hotel, Tapestry Collection by Hilton. We’re delighted to see your positive rating and hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Mirna, thank you for staying with us at NYLO Las Colinas Hotel, Tapestry Collection by Hilton. We hope to welcome you back soon for another enjoyable visit.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Did not know that the hotel was under construction- pool area had six feet mounds of wet dirt! Only one elevator was working the whole weekend. My remote only could turn on the tv- could not change channels or volume. Electricity went out for several hours. The room was very clean!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Mary, thank you for sharing your feedback. Your observations about the temporary inconveniences during your stay are important, and these situations are being assessed. It is great to hear that you found the room cleanliness up to your standards.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave this wonderful rating, Paula! We hope to see you again soon at NYLO Las Colinas Hotel, Tapestry Collection by Hilton so we can share yet another amazing experience!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Solid property for business travelers
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Robert, it’s great to know you had a pleasant stay at NYLO Las Colinas Hotel, Tapestry Collection by Hilton. The team is pleased to be a convenient choice for business travelers like yourself. If there's anything specific you enjoyed or need on your next visit, please let us know.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Jon, thank you for choosing to stay with us at NYLO Las Colinas Hotel, Tapestry Collection by Hilton. We’re delighted you had a great experience. We look forward to welcoming you back!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
This was a small hotel easy checkin decent for price clean bed shower very small I didn’t care concrete floors and walls air conditioning was very loud barely could sleep
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Charla, thank you for sharing your experience. The convenient check-in process and cleanliness of the rooms are certainly key aspects of a pleasant hotel stay. Additionally, the team is always available to assist with any disturbances to ensure a restful night. Your feedback is appreciated, and your insights will help enhance guest stays in the future.