Note fondée sur 351 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Nothing is good about this property
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
I had ask for room service twice before I lefted came back to the room no room service bed was not clean the same sheets had to go down stairs and clean the room and get cleaned sheets no towels had to clean up the room I ask for a new room so I didn't have to deal with the making of my on bed .he said there was no other rooms available so he gave me sheets and trash bags and I went to clean up . house cleaning services I did room service in my room were i paid to have it done .no service was available during my stay I myself was room service.i think i did a good job may need to hire me.
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Average
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Michael, Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings. Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Dominique, Thank you for the great rating!! We look forward to providing your future lodging needs. Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Julianna, Thank you so much for taking the time to leave us a positive rating - it's much appreciated! Kaur J. #team6
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Sebern,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia