Note fondée sur 342 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 Propreté de la chambre
2,8 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Sonny, Gestion de l’hôtel
Alfred, Thank you for taking the time to rate us and we appreciate you giving us the chance to serve you. Hopefully we can work together constructively to improve. Sorry for all the shortcomings.
par un voyageur de mesquite
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Sonny, Gestion de l’hôtel
Rachelle, Thank you for taking the time to rate us. We appreciate you giving us a chance to serve you and we apologize for all of our shortcomings.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
I have nothing to say at this time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Sonny, Gestion de l’hôtel
Paul, Thank you for taking the time to rate us. We do appreciate the chance to serve you. Please come back and see us again soon.
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
I made a reservation for one night and he charge me 10 dollars extra for use Expidia, the place is unsafe.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Sonny, Gestion de l’hôtel
Pedro, Thanks for feedback and thanks for being constructive and looking out for both sides fairly and neutrally. Have a good day and have a good night my friend.
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Sonny, Gestion de l’hôtel
Rene, Thank you so much for your positive rating and also for the chance for our team and establishment to serve you. Please come back and see us again soon.
par un voyageur
Publié le 10 août 2024 sur Expedia
If you book with an outside website besides super 8 the manger sunny with charge a extra fee
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Sonny, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. Please feel free to book directly through our brand website super 8 by Wyndham. Thank you and sorry about the inconvenience.
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Sonny, Gestion de l’hôtel
Aroldo, Thanks for taking the time and effort to rate US and also appreciate the chance to serve you and your family. Sorry for coming up short and hopefully we can constructively work together to improve together as well for the future.
par un voyageur
MOLD and RUDE CUSTOMER SERVICE
Publié le 6 août 2024 sur HotelsI used a Towel to wipe my face and it had make-up on the towel and they told me they were keeping part of my deposit, also they charged me a $10 surcharge because I booked with HOTELS.com - I had MOLD in my microwave which was replaced but the Bald Guy was rude and didn't want to give my Deposit back. I offered to go and Buy a Small White Towel - This is the worst HOTEL will never ever stay here again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Sonny, Gestion de l’hôtel
Sorry but due to the disturbance and inconvenience you caused to the property, we no longer will be able to accommodate you. We hope you find more appropriate accommodation elsewhere.
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Nice, overlooking 75 in plano
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Sonny, Gestion de l’hôtel
Chris, Thank you for your perfect rating and feedback. We sincerely appreciate the chance to serve you.
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Sonny , Gestion de l’hôtel
Tania, Thank you so much for taking the time to rate us. Please come back and see us again soon.