Note fondée sur 66 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1,9 sur 5
2,0 Propreté de la chambre
2,4 Service et personnel
2,4 Confort de la chambre
2,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2022 sur Expedia
Nous sommes arrivés au motel fatigués pour se faire dire qu'il n'y avait plus de chambre disponible même si nous avions une réservation. Nous avons dû trouver un autre motel à 23h00. Vraiment désappointant!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2022 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Toutes nos excuses pour les problèmes que vous avez rencontrés, Chantal ! Nous avons pris note de votre expérience cette fois-ci. Soyez assuré que nous ferons tout notre possible à l'avenir pour vous garantir un séjour agréable parmi nous. Cordialement, Tim
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 janv. 2023 sur Expedia
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par un voyageur

Publié le 5 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 déc. 2022 par Ava, Gestion de l’hôtel
Hi, Denise! We sincerely apologize for the trouble caused. Your comments will help us in taking care of future guests more resolutely. Regards, Ava
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par un voyageur

When Hotels.com books you at a condemned motel

Publié le 25 nov. 2022 sur Hotels
Well, there was no stay because when I arrived, there was absolutely no cars in the parking lot so I went to the office and the door was locked and there was a big sign on the door that said, condemned, not fit for human occupancy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 déc. 2022 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Apologies for the problems you had faced, Christine! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim
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par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 nov. 2022 sur Expedia
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par un voyageur

Publié le 14 oct. 2022 sur Hotels
The stay was horrible , first off they gave my reservations away , I had to wait for an hour for a room to get cleaned . Then the room was disgusting and nasty !!! Dirty and filthy & I was still charged
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2022 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Apologies for the problems you had faced. We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim
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par un voyageur

Publié le 13 oct. 2022 sur Expedia
We booked 2 rooms at this hotel. Upon arrival we were told our rooms were unavailable and wed have to stay elsewhere.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2022 par Ammy, Gestion de l’hôtel
We are extremely sorry to know this, Phyllis! Thanks for notifying this concern to us. We will surely escalate this to the relevant team to take corrective action and to make sure it is not repeated in the future. Regards, Noah
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par un voyageur

Publié le 10 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2022 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Edmund! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim
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par un voyageur de Wilkes Barre

Publié le 15 sept. 2022 sur Expedia
In one word... horrible experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2022 par Terry, Gestion de l’hôtel
Hi, thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Terry
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par un voyageur

Publié le 14 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2022 par Terry, Gestion de l’hôtel
Hi, thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Terry