Note fondée sur 24 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Worst hotel ın Dammam in its level

Publié le 17 juill. 2024 sur Hotels
I have been using the app for more then 9 years, never commented before but this hotel is in top 3 of worst accommodation. Just like a joke..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par front office team , Gestion de l’hôtel
good morning dear OLGAY TOPCAM we are sorry if we could not make you happy of staying with us and we promise you we will do our best to give you the full satisfied of your stays with us in the future , have a great day as you
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
Everything
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par Kamesh Punnam, Gestion de l’hôtel
First, we would like to thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay, it is only through feedback such as yours that we are able to maintain and improve services that we provide to our valued clients.We sincerely hope to be able to welcome you back to Ramada Dammam.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par Kamesh Punnam, Gestion de l’hôtel
First, we would like to thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay, it is only through feedback such as yours that we are able to maintain and improve services that we provide to our valued clients.We sincerely hope to be able to welcome you back to Ramada Dammam.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par Kamesh Punnam, Gestion de l’hôtel
First, we would like to thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay, it is only through feedback such as yours that we are able to maintain and improve services that we provide to our valued clients.We sincerely hope to be able to welcome you back to Ramada Dammam.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Expedia
Excellent
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 janv. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2023 sur Expedia
It was all . Good dinning area . Easy parking . Quit all good. Enjoyed my stay
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2023 sur Expedia
Very good
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 juin 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 avr. 2022 sur Hotels