Note fondée sur 28 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Hôtel très luxueux mais peut être bruyant

Publié le 7 juill. 2019 sur Hotels
Points positifs : Hôtel luxueux, chambre très spacieuse (quoique insuffisamment éclairée), salle de bain magnifique, jacuzzi privatif, terrasse agréable sur belle piscine, assortiment de boissons gratuites... Points négatifs : Une soirée pour groupe bruyante (musique, bien qu’atténuée, jusque dans notre chambre), un restaurant qui arrête tout service à 21h (sans même possibilité d’avoir un expresso)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2019 par Enjoy, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you very much for your stay at Khum Dam Noen Resort recently and taken time to share your feedback. The impression that you left with is of great concern to us and we would like to express our sincerest apologies for any inconveniences this may have caused. Relevant departments have taken on board all mentioned issues for taking corrective actions and further improvements. We hope to welcome you back to Khum Dam Noen Resort and would be grateful to have another opportunity to be of service and gain your trust. Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Hotel de bon niveau seul ou en famille.

Publié le 30 mars 2019 sur Hotels
Hotel de très bonne qualité. L'accueil est parfait très professionnel. Les services sont attentifs aux besoins des hôtes. Le petit-déjeuner est très copieux, varié, de bonne qualité. La literie est excellente , l'équipement de la salle d'eau est parfait, peignoirs et chaussons sont à disposition. Deux points négatifs qui sont regrettables à ce niveaux de qualité, sont en premier que les chambres dans le bâtiment n'ont aucune fenêtre ; en second autour de la magnifique piscine en dehors des larges sofas circulaires réservés aux bungalows, il n'existe aucun dispositif du même type ou des transats pour les clients des chambres obscures. Dernier point, l'hôtel est loin de tout sauf du floating market qui reste la seule distraction externe. Mais ce point n'est pas nécessairement négatif si l'on souhaite le calme.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2019 par Reception, Gestion de l’hôtel
Thank you for your recommendation for the future bookers. We hope to welcome you back again and experience with our villa style.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mai 2024 sur Expedia
There was a bit bad smell from the restroom. There is an activity has been canceled and some activities areas were different from the advertise that hotel showed on their page. The new areas is worse than before!! We have also experienced bad service from some staffs. Many of them still had good service mind.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2024 par Kan Sale OTA, Gestion de l’hôtel
We sincerely apologize for the terrible experience you had with us. It is comments such as yours that will enable us to improve services and to give you the experience you rightfully deserve. Thank you very much for taking the trouble to inform us on this. We have looked at the various issues and will improve that.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2024 par kan, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your opinion with others. I'm glad you enjoyed and we look forward to welcoming you back again.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 oct. 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Beautiful hotel but unpleasant rooms.

Publié le 9 oct. 2023 sur Hotels
The hotel grounds are beautiful and the staff all very friendly. However, we stayed in the main building, not the bungalows, and the rooms are very unpleasant. There are no windows, not a single one. So you are always in the dark - it feels like a prison cell.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2023 par kan Sale OTA, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your opinion with others. I'm glad you enjoyed and we look forward to welcoming you back again.
4 sur 5
par un voyageur

Excellent Property, front desk needs improvement

Publié le 24 août 2023 sur Hotels
We stayed at this hotel for two nights in the private cabin room with a jacuzzi in front. This property is definitely gorgeous especially the room we stayed. Everything is great, the hotel restaurant is very well-designed with live music at night and the breakfast is so delicious with great varieties. However, one thing we found a bit lack was the professionalism of the front desk service. They were not very helpful, we asked them to send some toiletries twice because we ran out but they never did and when we called again they said all the hotel staff had returned home and would not be back until tomorrow!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2023 par kan, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your opinion with others. I'm glad you enjoyed and we look forward to welcoming you back again.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 juill. 2023 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de Taipei City

Publié le 14 juin 2023 sur Expedia
The scenery at night is very quiet and charming, and it is a place that makes people dazed. suitable for couples
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 déc. 2022 sur Hotels