Note fondée sur 6 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur de Sud de la France
Publié le 13 févr. 2020 sur Expedia
Très grande chambre pour 3
Pas de petit-déjeuner même payant, mais café, thé et cookies apportés dans la chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2020 par Reurnthai Resort Ratchaburi, Gestion de l’hôtel
Dear Guest. Thank you for reviewing your stay with us. We are apologize for inconvenience about breakfast since our room price is no breakfast charge. Thank you for your stay and look forward to welcoming you again.
par un voyageur
Amazing place
Publié le 11 févr. 2024 sur HotelsSpacious room well equipped with everything we needed. Clean and convenient location to floating and train markets. The woman who works at the check in counter was very kind and helpful. Although we didn’t catch her name we would like to thank her kindly for her assistance throughout our stay. :) we will definitely stay here again on our next visit. Arigato
par un voyageur
Excellent
Publié le 23 nov. 2023 sur HotelsNice place. I’d stay again if I were to visit there again
par un voyageur
Publié le 28 mars 2023 sur Expedia
Ziemlich heruntergekommen aber sauber
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juin 2023 par Kongsakul, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kindly feedback we will improve and fix thank you so much
par un voyageur
Publié le 9 avr. 2019 sur Expedia
The first impression is that you arrived at some dodgy short time hotel - confirmed with the rooms which allow to hide the car behind a door. Hotel is fairly clean - though jacuzzi was not. The beds are far too high (I'm 1.92 m and did not find it comfortable to get into bed - for the shorter Thai extremely inconvenient or if elder - impossible). Location is convenient - and price is not high
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2019 par Reurn thai resort, Gestion de l’hôtel
We apologize for the inconvenience. Thank you for your kindly feedback we will improve and fix thank you so much
par un voyageur
Publié le 1 avr. 2019 sur Expedia
It was like a time travel :) i felt like 80s but not in a bad way. Only disappointment internet wasnt working.