Note fondée sur 624 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
90 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par RICHARD de Nantes

Bien pour un court séjour.

Publié le 2 mai 2016 sur Hotels
Situé Downtown, facile d'accès, la chambre est spacieuse et calme même si on entend siffler les trains.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Nice, but a little inconvenient
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par DB, Gestion de l’hôtel
Hello Ursula, We apologize for any inconvenience caused during your stay. Your feedback is important to us, and we will address this matter with our team to ensure a better experience for our future guests.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par DB, Gestion de l’hôtel
Hello Patrick,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Clean and simple.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par DB, Gestion de l’hôtel
Dear Meggan, We’re pleased to hear you found our clean. We aim to provide a convenient stay for all our guests. Your feedback is valuable to us and we look forward to welcoming you back in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
This hotel was pretty dirty overall. The room was OK but outside and the halls were filthy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par DB, Gestion de l’hôtel
Hello John, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
This place looks completely different from the outside. The rooms are very nice, and clean. Pool needs some work.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par DB, Gestion de l’hôtel
Hello Molli, We appreciate your feedback on the pool, thank you for bringing this to our attention. We encourage guests to reach out to management directly with any concerns during their stay to ensure immediate resolution.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par DB, Gestion de l’hôtel
Hello Carol, We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Please feel free to reach out to us directly with any feedback you may have so we can address any issues you encountered. We value your input and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
3 sur 5
par un voyageur de Longmont

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par DB, Gestion de l’hôtel
Hello Patrice, We're sorry to hear that you didn't fully enjoy your stay. We encourage you to contact us directly with any specific feedback you may have so we can address your concerns and improve our services for future guests.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Expedia
TV did not work bugs in room dirty room sheets were not clean really would like money back
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par DB, Gestion de l’hôtel
Hello Jaime, We regret to hear about your disappointment with our staff and apologize for any inconvenience caused during your stay. Your feedback is important to us, and we will address this matter with our team to ensure a better experience for our future guests.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Receptionist was so nice and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par DB, Gestion de l’hôtel
Hello Irene, We are delighted to hear that you found our staff to be friendly during your stay with us. Their dedication to providing excellent service is truly commendable. We hope to welcome you back soon for another enjoyable experience.