Note fondée sur 7 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
2,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 nov. 2019 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

房間地毯有水積,有一種難聞的味道。

Publié le 24 oct. 2019 sur Hotels
房間地毯有水積,有一種難聞的味道。早餐選種極少,沒有冷牛奶,只有熱牛奶,侍應服務態度懶散加上連基本上的食物都沒有,如煙肉,香腸,炒麺,太少選擇了。個人以為福朋四星級酒店是有水準,結果令人太失望。不會再入住此酒店,更不會推薦給任何人。
4 sur 5
par un voyageur de Toronto

Publié le 18 sept. 2019 sur Expedia
Ventilation system the smell is all over the place Smoke Smell smell is all over the place . Need recycle of freshly air pumps of fresh air obtaining the moisture and smoking smell from hotel . Some moisture was found on concrete wall of my washroom. Some Mould was found at the bath Remaining is very good service and update Furniture and lay out.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2019 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2019 sur Hotels
飯店櫃台服務熱忱,飯店旁邊沒地方逛
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 déc. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2018 par Yuky Li, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at Four Points By Sheraton Danzhou. Your satisfaction is our greatest support. We will make persistent efforts to provide better service! and look forward to your stay again, Have a good time!
4 sur 5
par un voyageur

is Hotels.com a responsible website?

Publié le 26 janv. 2018 sur Hotels
when I checked out, the hotel asked me to pay full expense, although I showed my reservation in Hotels.com. the hotel insisted that Hotels.com will return my reservation fee. after I came back from my trip, I sent email and called Hotels.com several times to ask for help, but 20days later, still no answer. I am now wonder whether I should trust Hotels.com any more