Note fondée sur 85 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Bordeaux

Publié le 11 nov. 2018 sur Expedia
Très bon hôtel propre avec un wifi au top, l'emplacement est un peu loin du centre ville mais si vous ne voulez pas vous y rendre c'est parfait.Loin de tout bruit, l'hôtel possède une belle petite piscine pour un séjour calme et relaxant. Il y a cependant des soirées assez ambiancées le week end de l'autre coté de la route avec du son et du monde qui viennent danser et s'amuser, vous n'entendez plus le son à partir de 23h30. Le personnel est toujours à l'écoute de vos demandes et les serveurs du restaurant sont top!! Merci Andrew pour tout. Le seul petit défaut est le petit déjeuner, trop limite pour les personnes n'aimant pas manger que du salé le matin au réveil. Si vous comptez manger au restaurant de l'hôtel vous allez vous lasser rapidement de la carte et la qualité n'est pas exceptionnelle mais pas mauvaise. Une excursion en bateau vous est proposée pour aller passer une journée dans une magnifique île(Mbudya) en face de l’hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2018 par Hemanshu Surti, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ilias, Greetings for the day; Thank you for taking your valuable time and reviewing us. Will make some changes in breakfast and bring up some sweet dishes as well. Once again we would like to thank you for choosing Jangwani as a choice of your stay in DAr. Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2018 sur Hotels
Ambiance balnéaire même si la baignade en mer est impossible. On profite des deux piscines. Bon petit déjeuner. Très calme
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2018 par Hemanshu Surti, General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Magalie, Greetings for the day; Thank you for your precious time and reviewing and praising for our property. With regards to the beach certain period of the year the beach gets worst with lot of city garbage and pollution. We do our best to clean it.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Extremely dirty beach. one cannot walk along the beach let alone get into the water.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. I’m truly sorry to hear about your experience with the beach's cleanliness. We strive to maintain high standards and your comments are concerning. I’ve passed your feedback on to our maintenance team to ensure this issue is addressed promptly.We appreciate your input as it helps us improve. If you have any further details or would like to discuss this further, please feel free to contact us directly at [contact information].Thank you again for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Sonali , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your feedback!, We are glad you rated us 5 star. Hope to see you soon again!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2024 sur Expedia
I forgot to add a review in march when i stayed at sea breeze jangwani. Staff are amzing my wife loves the area 3,000 shilings to kfc & pizza hut. Its just like home for me and my wife, we never want to leave 😆
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par Sonali , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback, Hope to see you soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback, Could please be kindly to advise us where the service was lacking as you rated us 6 out of 10. It will give us motivation to get the service at high level by improving it.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mike, We are Glad that you enjoyed your stay at Jangwani Sea Breeze Resort and rated us 10!! We are glad to serve you again!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 avr. 2024 sur Expedia
Breakfast buffet had many options! Bathrooms could use new toilet seats also showers need more detailed cleaning,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Sonali Kote, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We’re thrilled to hear that you enjoyed the variety of options at our breakfast buffet!We also appreciate your comments regarding the bathrooms. We’re sorry to hear that the toilet seats and shower cleanliness did not meet your expectations. Please know that we take these concerns seriously and will be addressing them as part of our ongoing maintenance and improvement efforts.Thank you again for bringing these issues to our attention. We hope to have the opportunity to provide you with a more comfortable experience in the future
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 avr. 2024 sur Expedia
Rooms need to be updated. Toilet seats are old and dated.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Sonali Kote, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for sharing your thoughts with us. We’re glad to hear that you took the time to provide feedback on your recent stay.We understand that you feel the rooms and toilet seats are in need of updating. We are currently reviewing our facilities to determine the best way to make improvements. Your comments are valuable as we strive to enhance our guests' experience.We appreciate your insights and hope to have the opportunity to welcome you back in the future with upgraded amenities.