Note fondée sur 62 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Unpleasant experience

Publié le 24 mai 2024 sur Hotels
They have very rigid policies which are not customer friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2024 par Ravi , Gestion de l’hôtel
Dear Nicolas, Thank you for reviewing us, and we apologize for the inconvenience caused to you.Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2024 par Narender Singh , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Greetings! Thank you for giving us such a wonderful rating during your recent stay at Crowne Plaza Dar Es Salaam. We appreciate and looking forward to welcoming you soon in nearest future.Warm regards, Narender Singh Operations Manager
3 sur 5
par un voyageur

Good stay for the price

Publié le 19 mai 2024 sur Hotels
It was ok. Clean place staff was very nice .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 mai 2024 par Ravi , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, we look forward to hosting you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 avr. 2024 sur Expedia
We stayed at the Crowne Plaza at the start of April for 5 nights. The staff were very helpful and obliging and when we requested a room change, it was no trouble. We had booked breakfast and there was plenty of choice - from continental to Swahili. Thank you Crowne Plaza for a lovely stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 avr. 2024 par RR, Gestion de l’hôtel
Dear Vinay, Thank you so much for the feedback and we look forward to hosting you again.Have a nice day.Regards, Ravi Kumar Reddy
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 avr. 2024 sur Expedia
I did not find that this property supports customers and was not contacted when I had issues with my reservation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par RR, Gestion de l’hôtel
Dear Adanna, Firstly, I would like to apologize for the inconvenience caused to you. After checking with the team, it was noticed that you did not check -in and there was no communication from Expedia about your reservation. We have followed the Expedia booking policy.I am not sure how we can assist you here.Looking forward to your reply.Regards, Ravi Kumar ReddyGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 avr. 2024 sur Expedia
The staff was very humble and always there to please. Thank you!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par RR, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback we look forward to hosting you again.Regards, Ravi Kumar ReddyGeneral Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2024 par Ravi , Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful review, we look forward to having you back soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mars 2024 par Hellen, Gestion de l’hôtel
Dear Guest. Thank you for staying with us and for your review. We are soon looking forward to welcoming you again.Thank you.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mars 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par Ravi , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for your feedback, hoping you host you again soon.Regards, Ravi Kumar ReddyGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
Secured
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 févr. 2024 par Ravi , Gestion de l’hôtel
Dear Micheal, Thank you so much for the wonderful review, we look forward to hosting you soon shortly.Regards, Ravi