Note fondée sur 37 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 févr. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 avr. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2020 sur Hotels
Lovely hotel in the countryside
5 sur 5
par un voyageur

Surprise trip

Publié le 19 sept. 2020 sur Hotels
What an absolutely fabulous, gem of a hotel. Can’t wait to come back
5 sur 5
par un voyageur

Fabulous hotel

Publié le 7 sept. 2020 sur Hotels
This was our first trip away in the days of Covid. They seem to have everything well organised but still very enjoyable.
5 sur 5
par un voyageur

Special Night

Publié le 22 août 2020 sur Hotels
Fabulous stay. Lovely room with excellent facilities and high standard of cleanliness. Evening meal excellent good choice, quality and service. Would definitely stay again
5 sur 5
par un voyageur

Heavenly Headlam

Publié le 13 févr. 2020 sur Hotels
As usual an awesome stay at Headlam Hall: Spa is fantastic, room in the old part of the hotel was gorgeous, food was beautiful and the staff are warm and welcoming. Would definitely give it a 10 out of 10 and highly recommend it.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 déc. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 déc. 2019 sur Hotels
The hotel was extremely busy with Christmas parties. Unfortunately, this made the service in the restaurant extremely slow. We waited over an hour for our main course. The quality of the food wasn't the best either, possibly due to the over busy kitchen. The hotel itself is lovely and with no complaints about the staff, the dining room was the only negative.. The ma
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 nov. 2019 sur Hotels