Note fondée sur 274 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
97 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 avr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 avr. 2019 par Debbie, Gestion de l’hôtel
Thank you! We hope you will choose to visit us again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
This is a very tired hotel in urgent need of a major refurbishment and staffing levels seem inadequate resulting in delays, breakfast can take up to an hour to complete In our 4 night stay our bedding was not changed and our room was dusty and at the top of 7 flights of stairs overlooking a shabby fire escape with a tangled hosepipe left there to trip us up if we needed to escape that way
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Very helpful staff at reception, bar and the night before porter. Got a coffee at 5am! 👏👏
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Just lovely
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 août 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Historic but in need of a refurb.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Great location and convenient. Parking is difficult. Room was clean and tidy. Bed comfortable. No net curtain so either on display or closed blackout curtain. Couldn’t have window open as it was very noisy (boiler, air con or extraction system) and air con was noisy too, so not good for a relaxing lay in! Bathroom needed decent repairs/silicone and some bleach around the taps! Breakfast coffee weak. It wasn’t worth the money.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
A Traveler, we pride ourselves on providing exceptional service, so we are disappointed to hear that your visit with us was anything less than satisfactory.