Note fondée sur 9 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Katipunan
Publié le 8 janv. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 13 janv. 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 16 déc. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2020 par Marketing Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We look forward to serving you again soon.
par un voyageur
I wish we can stay longer.
Publié le 17 août 2019 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2019 par Management Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for the lovely review. We look forward to welcoming you back to Club Samal Resort!
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2019 par Marketing Team, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Thank you for your very generous rating. We look forward to welcoming you back to Club Samal Resort!
par un voyageur
スタッフは親切ですが、いくつか注意が必要
Publié le 14 juin 2019 sur Hotelsスタッフの方は親切で部屋も使いやすく過ごしやすかったです。レストランの食事も美味しかったです。空港ピックアップは1800ペソと高いです。帰りのボートは無料でした。マーケットでフルーツを買いましたが、ホテルに持ち込み禁止と言われました。チェックアウトまでフロントで保管されたので痛んでしまって残念です。ドリアンとかではなかったので、先に言って欲しかったです。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2019 par CSR Marketing, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Thank you for your feedback. We will make good use of it to further improve our services. We hope to welcome you back very soon!
par un voyageur
Publié le 7 mai 2019 sur Hotels
value for money.:
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2019 par Club Samal Resort, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Thank you very much for giving us a perfect score! It is nice knowing that we have met all of your expectations. We look forward to welcoming you back to the resort soon.
par un voyageur
VERY DISAPPOINTING. I WILL NOT COME BACK.
Publié le 6 mai 2019 sur HotelsVERY HARD AND EXPENSIVE TO GET TO, TAXI AND FERRY TOGETHER, WERE VERY HIGH. NO HELP AT THE FRONT DESK, JUST DEAL WITH IT.
THE CHARGE 1,800 PESOS, TO DRIVE BACK TO THE AIRPORT.
BREAKFAST WAS GOOD, BUT I WOULD NOT GO BACK FOR THE BREAKFAST. FRONT DESK STAFF, SEEMED LOST AND UNABLE OR UNWILLING TO ANSWER EVER SIMPLE QUESTIONS.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2019 par Club Samal Resort, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Please accept our sincerest apologies for the poor service you experienced during your stay. Rest assured that measures are being taken to address the concerns you pointed out. We appreciate your feedback and we hope to serve you again in the future.
Thank you.
par un voyageur
Publié le 3 mai 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2019 par Club Samal Resort, Gestion de l’hôtel
Thank you for giving us a High Rating! We look forward to having you back at Club Samal Resort!