Note fondée sur 45 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2019 sur Expedia
The property is clean and the staff are all nice
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mai 2019 sur Expedia
My few days stay I got a bad experience,elevator not working & no immediate action to fix it,I stay in 5th floor during my checking out then I carrying my heavy stuff from 5th floor to ground floor,one of the room boy staff show me but don’t know how to offer help to the guest.The concierge desk they said they call me but I never heard & received any call in the room & just over 45 mins then they charge another one day rate(A big wow,what a horrible experience😡)
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mai 2019 sur Hotels
You get what you pay for
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 mai 2019 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mai 2019 sur Expedia
Staff at the front desk especially the 2 ladies are rude. very rude
3 sur 5
par un voyageur de San Diego, CA

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 avr. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de San Diego, CA

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 avr. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 avr. 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Front desk personnel needs improvement

Publié le 17 avr. 2019 sur Hotels
This place is good for travelers. If you are the type who is just looking for a place to sleep on a tight budget, I would highly recommend this place. I did not have a bad experience but I hope their front desk personnels will be welcoming and still have grace under pressure. Them being busy is understandable though, because they also accommodate 12-hour staying guests.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 avr. 2019 sur Expedia
There were noisy occupants during my stay but the management did not bother to