Note fondée sur 134 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

GLOP !!!

Publié le 24 juin 2019 sur Hotels
Superbe hotel et personnel, serviable, compétent et sympathique….. Un bémol, pas d' ASCENSEUR !!!! Très curieux pour un établissement de ce standing….
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Good staff. Internet did not work in room. I wirk and had to keave a early do to this. Neither motel nor expedia offered a refund. Disappointing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par Alexis, Gestion de l’hôtel
Dear Randall,Thank you for sharing your feedback. We're truly sorry to hear about the inconvenience you experienced with the internet during your stay. We understand how important reliable connectivity is, especially when you're working. While we strive to provide the best service, it seems we fell short in this instance, and we apologize for any frustration caused. We'll review the issue to prevent this from happening again. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to improve your experience in the future.Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
I like everything..
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
For the money there friendliness and the pool it is good value 👍
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Very convenient not far from the airport and helpful staff
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juin 2024 sur Hotels
Very good
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2024 sur Expedia
My husband and I stayed here twice during our stay in the Philippines. The staff were very nice and English friendly. The property was well maintained and areas were as pictured on Expedia. The food was always very good and had a variety of options on the menu. Our only need for improvement was that the WiFi is very poor in the rooms going farther away from the front desk. Typically to get any connection we had to utilize the lobby or dining room area.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2024 sur Expedia
Pleasant experience overall.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 mai 2024 sur Expedia