Note fondée sur 457 évaluations de clients

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4,0 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2019 sur Hotels
Reservé pour un ami, n’ai pas été sur place!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2019 par Daffodil Martinez-Bahani Hotel Manager , Gestion de l’hôtel
Hi Antonio! Thanks for the awesome star rating you have for Red Planet Davao on Hotels.com. Do come and stay with us soon. Sincerely, Daffodil Martinez-Bahani Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

A re-refaire

Publié le 8 déc. 2018 sur Hotels
Si je suis revenu c’est que c’est bien!!!!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 janv. 2019 par Daff, Gestion de l’hôtel
Hello Antonio! Do come back soon. Sincerely, Daff Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 janv. 2019 par Daff, Gestion de l’hôtel
Hello. Thanks for giving Red Planet Davao a Star Rating on Hotel.com. Sincerely, Daff Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Bien

Publié le 9 sept. 2015 sur Hotels
Bon hôtel au standard européen , bon rapport qualité prix. Un seul bémol : le wifi ne fonctionnait pas, obligé d'aller dàns le lobby.
4 sur 5
par Frédéric de Paris

Hôtel cheap mais l'emplacement n'est pas idéal

Publié le 9 janv. 2015 sur Hotels
Tune Hotel Davao a toute les qualités des hôtels de la chaine Tune c'est a dire chambre avec lit double + aircon + ventilateur de plafond + douche avec gros jet eau chaude. On peux déplorer l'emplacement qui n'est pas centrale cette fois.
4 sur 5
par Frédéric de Paris

Bon hôtel pas cher mais mal placé.

Publié le 8 janv. 2015 sur Hotels
Tune Hotel Davao est un hôtel avec tout le confort de la chaîne Tune Hotel c'est à dire grosse douche chaude, lit double, wifi, aircon + ventilateur de plafond, ainsi que tv cable. Malgrès tout on peux regretter que le Tune Hotel Davao soit mal placé dans Davao par rapport a tous ceux que j'ai pu visiter, près du SM.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 déc. 2024
Overall thumbs up 3/5. Except for, the receptionist told me that the last night I didn’t use would be refundable, and still hasn’t refunded me. Since I had to check out 1 day early. You should do what you tell your customer.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 déc. 2024 par C. Lim, Gestion de l’hôtel
Dear Maria Liza,Thanks for the review and star rating, too. It is such a pleasure knowing that you had a great stay with us.We will surely look in your comments as it is valuable to us, and it help us identify areas where we can make improvements. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more enjoyable stay.Warm regards,C. LimHotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Clarisse Lim, CGSP, Gestion de l’hôtel
Dear Haval,Thanks for the review and star rating, too. It is such a pleasure knowing that you had a great stay with us.I surely will share your awesome review with the team. We hope to see you again soon. Regards,C. LimAssistant Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Clarisse Lim, CGSP, Gestion de l’hôtel
Dear Sherjane,Thanks for the review and star rating, too. It is such a pleasure knowing that you had a great stay with us.I surely will share your awesome review with the team. We hope to see you again soon. Regards,C. LimAssistant Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Not sure what was needed to get cleaner to clean room . The new cleaner was better then last time stay month prior.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Clarisse Lim, CGSP, Gestion de l’hôtel
Dear DavidThanks for the review and star rating, too. It is such a pleasure knowing that you had a great stay with us.Your comments are valuable to us as they help us identify areas where we can make improvements. Cleaning is upon request by informing the frontdesk or hanging the request sign at the door knob. We will surely look into this and make sure that these are being informed during check in, We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more enjoyable stay.Warm regards,C. LimAsst. Hotel Manager