Note fondée sur 11 évaluations de clients

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3,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 févr. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 sept. 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Good location

Publié le 22 août 2022 sur Hotels
They stop cleaning the room? Only clean the room before check in! Stay 7 nights! Location are good. Easy to access as on the main road of Roxas Avenue.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2022 sur Hotels
Amazing
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 déc. 2021 sur Hotels
It was good but the only thing I didn’t like is that there’s a lot of mosquitoes in our room
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2021 sur Expedia
Cleanliness
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 déc. 2019 sur Expedia
Mir hat ueberhaupt nichts gefallen. Ich habe mehr als 3 Stunde gewartet bis ich eingecheckt wurde. Mir wurde gesagt ich habe gar keine reservierung bis das geklaerkt wurde hat solange gedauert. Das gesamte Gebaude bis 6. Stock aber nur die 2.Stock als Hotel benutzt, denn rest sind Stundenten. Zu hellhoerig, im Gang ist immer zu laut, keine eigene Restaurant, keine Aufenthaltsraum, keine richtige Rezeption und zu viele Stundenten die rum laeuft. Im Zimmer ist die waschbecken neben dem Bett und nicht im Bad. Ins gesamt war nicht fuer mich... nie wieder.. und kann ich leider nicht Emphelen fuer Europaische oder egal welche Auslaender.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 nov. 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur de Davao

Publié le 3 nov. 2019 sur Expedia
No hair dryer. Room Cleaning Need to do everyday. .they will clean your room if you will ask only to clean it! but the staff and the hotel is cleaan. all is good tho.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2019 par RedDoorz Philippines, Gestion de l’hôtel
"Dear AxelAnne11 Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We greatly appreciate your comments about our services. Please rest assured we have addressed this with the team to ensure we improve on this. We hope that you will consider us for your next trip"
1 sur 5
par un voyageur

Confirmation of room but no rooms available.

Publié le 19 sept. 2019 sur Hotels
I made reservations through Hotels.com and received a confirmation number. When I checked in at 2:30pm the receptionist said that the hotel had no rooms available. They had to transfer me to another hotel at my own expense. They would not give me my money back. It took over 1 hour to get customer service to arrange for the other hotel. Would not trust this hotel to have a room available even with confirmation.