Note fondée sur 11 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 11 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Good location
Publié le 22 août 2022 sur HotelsThey stop cleaning the room? Only clean the room before check in! Stay 7 nights! Location are good. Easy to access as on the main road of Roxas Avenue.
par un voyageur
Publié le 25 juill. 2022 sur Hotels
Amazing
par un voyageur
Publié le 8 déc. 2021 sur Hotels
It was good but the only thing I didn’t like is that there’s a lot of mosquitoes in our room
par un voyageur
Publié le 14 juin 2021 sur Expedia
Cleanliness
par un voyageur
Publié le 15 déc. 2019 sur Expedia
Mir hat ueberhaupt nichts gefallen. Ich habe mehr als 3 Stunde gewartet bis ich eingecheckt wurde. Mir wurde gesagt ich habe gar keine reservierung bis das geklaerkt wurde hat solange gedauert. Das gesamte Gebaude bis 6. Stock aber nur die 2.Stock als Hotel benutzt, denn rest sind Stundenten. Zu hellhoerig, im Gang ist immer zu laut, keine eigene Restaurant, keine Aufenthaltsraum, keine richtige Rezeption und zu viele Stundenten die rum laeuft. Im Zimmer ist die waschbecken neben dem Bett und nicht im Bad. Ins gesamt war nicht fuer mich... nie wieder.. und kann ich leider nicht Emphelen fuer Europaische oder egal welche Auslaender.
par un voyageur
Publié le 22 nov. 2019 sur Expedia
par un voyageur de Davao
Publié le 3 nov. 2019 sur Expedia
No hair dryer. Room Cleaning Need to do everyday. .they will clean your room if you will ask only to clean it! but the staff and the hotel is cleaan. all is good tho.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2019 par RedDoorz Philippines, Gestion de l’hôtel
"Dear AxelAnne11
Thank you very much for your candid review of your recent stay at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. We greatly appreciate your comments about our services. Please rest assured we have addressed this with the team to ensure we improve on this. We hope that you will consider us for your next trip"
par un voyageur
Confirmation of room but no rooms available.
Publié le 19 sept. 2019 sur HotelsI made reservations through Hotels.com and received a confirmation number. When I checked in at 2:30pm the receptionist said that the hotel had no rooms available. They had to transfer me to another hotel at my own expense. They would not give me my money back. It took over 1 hour to get customer service to arrange for the other hotel. Would not trust this hotel to have a room available even with confirmation.