Note fondée sur 664 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par Sébastien

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 oct. 2015 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Orland Hills

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Room was clean, staff was friendly and it's in a convenient area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2024 par Jen, Gestion de l’hôtel
Thanks so much! We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Would stay again!

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Clean, comfortable stay. Nice breakfast, friendly helpful staff. Hotel is a little older, but still nice condition.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Jen, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review on your recent stay with us. We hope you enjoyed your stay and will come back again :)
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
this would have been 5 stars all around, but the room smelled overwhelmingly musty. Maybe there had been plumbing issues or the HVAC wasn't venting right. I'm not sure of its cause, but after opening the window and turning up the AC it didn't go away.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par jen , Gestion de l’hôtel
We are sorry to hear about your experience. I will have our maintenance team take a look at that room. We haven't had any complaints from that room before. Thank you for notifying us.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
The complimentary breakfast was limited in scope and quality
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Jen, Gestion de l’hôtel
Hi Larry, We are so sorry for your experience. We usually get great reviews on our free breakfast.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 août 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Paid 198$ two weeks in advance and were told we had a dog room. We told them we absolutely did not want a dog room, and they said it's through expedia and there was nothing they could do. Never use expedia again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Jen, Gestion de l’hôtel
We are so sorry about your experience. Unfortunately, we at the hotel can not change reservations made through Expedia.