Note fondée sur 450 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 sept. 2024 sur Wotif
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 août 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 août 2024 sur Wotif
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
I booked the most basic room and was upgraded which was a lovely surprise. I was nervous after reading some bad reviews however I had a wonderful stay. The room could have been slightly cleaner but it was not terrible, or even bad for that matter. The room was huge, comfortable, warm, nicely decorated. The bath was heaven. And the staff were super lovely. Will definitely be back.
3 sur 5
par un voyageur

Tired but potentially great accommodation - well l

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Location is excellent. Room is tired, with squeaky floorboards, damaged shower floor tiles and generally needs a revamp. Bed was uncomfortable and in the morning the banging of a downstairs door, staff used yo set up for breakfast was loud and made it hard ti sleep.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Wotif
We were upgraded as out tv didn’t work. It was a beautiful room. Staff are flat out and it’s hard to speak to office staff. We have had room service and that was delicious.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2024 sur Expedia
Very disappointed with our stay at Hotel Frangos, especially for the price we paid. The room was dirty, hand prints all over the walls. There were no windows in our room and this wasn’t listed on the room description. The television didn’t have any channels and we couldn’t cast because it wasn’t a digital tv. The service was appalling and we weren’t even sure how to check in. Overall very very disappointing.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juin 2024 sur Expedia
Great location with excellent dining options.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 mai 2024 sur Hotels