Note fondée sur 930 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your review! We're glad you enjoyed your stay and appreciate your feedback. We look forward to welcoming you back soonSincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2024 sur Expedia
Good motel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Simon-Pierre,Thank you for being our guest and sharing your review. We are happy you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back and impressing you further.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
On a passé une nuit très bien déjeuné compris belle piscine
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your perfect evaluation and your positive comment! We are delighted to learn that you had a great night with us and that you enjoyed our breakfast and our beautiful swimming pool. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future!Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your positive rating. We are pleased to see that you had a satisfactory experience during your stay. If there are any specific aspects you particularly enjoyed or areas where we can further enhance your experience, please feel free to share your insights. Your feedback is valuable as we aim to provide the best service for our guests.Sincerely, Hotel Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 avr. 2023 sur Expedia
Travaux de réfection du toit, bruits de construction, pas de service à la chambre pendant la durée du séjour.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review of your recent visit. We regret to learn that your experience did not meet your expectations. While we are making improvements, we never want to inconvenience our current guests, and we apologize for any disappointment in that respect. It was a pleasure having you here, and we hope you give us another opportunity in the future to change your lasting impression.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2022 sur Expedia
Un des 2 lits n’avait clairement pas été changé. Cependant, à l’accueil, il m’ont donné un set de propre sans obstiner. Sinon c’est correct mais dû pour un bon rafraîchissement.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Michel,We always appreciate feedback from our guests, and we're happy to see aspects of your stay were pleasant. However, we apologize for any issues with the bedding, and we'll look into this further. Should your travels bring you back to town, we invite you to stay with us again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2022 sur Expedia
Hôtel bien situé, accès facile à la plage. Manque de serviette quotidiennement. Accueil peu souriant par le personnel mais somme toute, nous pourrions y retourner. Déjeuner excellent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Julie, Thank you for your excellent review score! We are glad that our prime location and tasty lunch enhanced your stay. Rest assured, we will discuss your concerns about your check-in experience and lack of linens with our staff. Nevertheless, we can't wait to serve you again at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Oceanfront Daytona Beach!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2020 sur Hotels
C’est pas confortable les lits .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2020 par front desk, Gestion de l’hôtel
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2019 sur Expedia
All is good, l chambre est convenable, superbe piscine et spa devant la mer. Employé très courtois.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2019 par Ramesh B, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feedback! I’m pleased to hear that you had such an enjoyable stay at Daytona Beach - Oceanfront La Quinta. Our team looks forward to providing you with exceptional service in the future. It’s our commitment to serve our guests to our best ability and hope to always exceed your expectations. We’ll see you soon. Sincerely, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you so much for the fantastic review! We’re thrilled to hear you had a wonderful stay and appreciate your kind words. We look forward to welcoming you back for another great experience!Sincerely, Hotel Manager