Note fondée sur 909 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
78 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Notre séjour était bien en general
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Sophie, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2020 par Jaye, Gestion de l’hôtel
We are glad you enjoyed your stay. Thank you for the positive feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2020 par Jaye, Gestion de l’hôtel
Thansk so much appreciate it
1 sur 5
par un voyageur

A fuir

Publié le 23 févr. 2019 sur Hotels
Chambre très très sale Aucun nettoyage Avion qui passe au dessus
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2019 par kenny samaroo, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience with us. Your feedback is very important to us. We strive to provide a superior guest experience, and I am sorry yours did not meet expectations. Rest assured appropriate measures are being taken to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns and hope you will give us an opportunity to better serve you in the near future.
1 sur 5
par un voyageur de Quebec, ca

Publié le 16 févr. 2019 sur Expedia
Le motel le plus sale que j’ai couché, le bain etais sale , le plancher etais sale , les serviettes étais sale, les draps etais sale . Vraiment un motel malpropre. Jamais je coucherai dans un Motel 6
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2019 par kenny samaroo, Gestion de l’hôtel
.Thank you for taking the time to tell us about your experience with us. Your feedback is very important to us. We strive to provide a superior guest experience, and I am sorry yours did not meet expectations. Rest assured appropriate measures are being taken to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns and hope you will give us an opportunity to better serve you in the near future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
The attendant at the front desk was courteous. I didn't like the area where the Motel 6 is located; at night is a little bit spooky. The room seems that it needed to be updated. No phone in the room, the outside light was coming thru the door. I can't give any experience about breakfast, or room service or cleanliness outside the room because I just stay less than 6 hours (only the night).
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Everything is good but need to dedicate more time to clean the bathroom the bathroom I have last night is dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2024 par Jaye, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for the positive review we appreciate it. Look forward to seeing you soon again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Jaye, Gestion de l’hôtel
Dear guest! Thank you for the positive review we really appreciate your business.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Jsye, Gestion de l’hôtel
Dear guest! Thank you for the positive review we really appreciate your business.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Jaye, Gestion de l’hôtel
Dear guest! Thank you for the positive review we really appreciate your business.