Note fondée sur 904 évaluations de clients

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3,0 sur 5
72 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2024 sur Expedia
Notre séjour était bien en general
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Sophie, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2020 par Jaye, Gestion de l’hôtel
We are glad you enjoyed your stay. Thank you for the positive feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 mars 2020 par Jaye, Gestion de l’hôtel
Thansk so much appreciate it
1 sur 5
par un voyageur

A fuir

Publié le 23 févr. 2019 sur Hotels
Chambre très très sale Aucun nettoyage Avion qui passe au dessus
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2019 par kenny samaroo, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience with us. Your feedback is very important to us. We strive to provide a superior guest experience, and I am sorry yours did not meet expectations. Rest assured appropriate measures are being taken to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns and hope you will give us an opportunity to better serve you in the near future.
1 sur 5
par un voyageur de Quebec, ca

Publié le 16 févr. 2019 sur Expedia
Le motel le plus sale que j’ai couché, le bain etais sale , le plancher etais sale , les serviettes étais sale, les draps etais sale . Vraiment un motel malpropre. Jamais je coucherai dans un Motel 6
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2019 par kenny samaroo, Gestion de l’hôtel
.Thank you for taking the time to tell us about your experience with us. Your feedback is very important to us. We strive to provide a superior guest experience, and I am sorry yours did not meet expectations. Rest assured appropriate measures are being taken to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns and hope you will give us an opportunity to better serve you in the near future.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024
Dirty noise
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Andres,Thank you for bringing these matters to our attention, and we look forward to the possibility of resolving them.Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Hrrat
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Jaye, Gestion de l’hôtel
Dear guest, We are glad you enjoyed the hotel. Thank you for the positive review. We look forward to seeing you soon again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Jaye , Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for the positive review. I’m glad you enjoyed your stay. We look forward to seeing you soon again thank you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Todo está limpio oloroso
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Jaye, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you staying with us we appreciate your positive feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Waited 20 minutes for someone at the front desk. Room was covered in sand and dirty
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6