Note fondée sur 933 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 oct. 2024 sur Hotels
Honestly it’s sort of motel rather than a proper hotel. About our experience, where to start… the building and the inside of the room were in poor state. they didn’t have towels. The door couldn’t close properly. The sheet cover was stained. To finish, we didn’t sleep well as there were absolutely no noise isolation and a lot a people were partying in the car park. We’ll definitely not come back.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your candid feedback. We're very sorry to hear that your experience did not meet your expectations, especially regarding the condition of the room and noise issues. Your comments about the towels and door are concerning, and we will address these with our team immediately. We appreciate your input as it helps us improve. If you would like to discuss this further, please reach out to us directly.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
They need some refreshment
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Alain, Thank you for the stay at our hotel. We are happy to learn that your overall experience was excellent. We are always trying to provide a great experience for the new guest.We have noted your concern and forwarded to the management department. We will surely work on it. We promise next time you will find a great experience. Please visit us again.SincerelyHotel Manager
par un voyageur
Publié le 18 août 2023 sur Expedia
Les pieds dans le sable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the high rating. We're so happy to know that you had an amazing time with us. Please consider coming back to join us again soon!
par un voyageur
Publié le 9 mars 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 1 févr. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 juill. 2022 sur Expedia
Le déjeuner inclus était très apprécié
Aucune déception
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2022 sur Expedia
Hôtel en état de détérioration. Tapis taché. Porte de salle de bains pourrie.
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2020 sur Hotels
Bon rapport qualité prix
par un voyageur
Publié le 4 janv. 2020 sur Expedia
Très bruyant et l’établissement aurait besoin de beaucoup de rénovations, la chambre était quand même propre, j’ai été déçue car je pensais quand réservant avec vous les critères d’hôtel était plus critiques.